کد خبر: ۵۶۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 09 February 2018

تابناک / نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت سهم خود را به چای‌کاران پرداخت کرده است گفت: تا پایان بهمن‌ماه جاری سهم کارخانجات و باقی‌مانده سهم دولت به چای‌کاران پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، اسدالله عباسی در مراسم اهدای سند مالکیت روستایی در بیجارگاه علیا بخش کلاچای اظهار کرد: همه باید تلاش و همکاری کنیم تا توان تولید در کشاورزان بالاتر رود.

وی از پرداخت بدهی چای‌کاران تا پایان بهمن‌ماه امسال خبر داد و افزود: سهم دولت به چای‌کاران پرداخت‌شده و باقی‌مانده آن با سهم کارخانجات تا پایان بهمن‌ماه جاری پرداخت می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص35 میلیارد تومان اعتبار برای سد پلرود در سال 96 تصریح کرد: این سد در سال 97 آبگیری خواهد شد و موجب تحول در آب شرب و کشاورزی منطقه می‌شود و پیش‌بینی می‌شود سد پلرود در سال 98 به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم این منطقه در همه صحنه‌های انقلاب حضوری تأثیرگذار داشتند ما مسئولان وظیفه داریم در حد توان خود نسبت به آنان ادای دین کنیم.

به گزارش فارس، 173 جلد سند مالکیت اهالی روستای بیجارگاه علیا بخش کلاچای صادرشده که امروز به 6 نفر با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رودسر تحویل روستائیان داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار