فرمانده انتظامي لارستان از كشف ۱۰۹ كيلو گرم ترياك و دستگيري يك قاچاقچي خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 08 February 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:سرهنگ “حسين ديندارلو” بيان داشت: ماموران انتظامي لارستان در راستاي اجراي طرح شناسايي و انهدام شبكه هاي قاچاق مواد مخدر هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور بندرعباس به شيراز، به يك دستگاه خودروي تويوتا لندكروز مشكوك و خودرو را متوقف كردند. وي تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو ۷۰ كيلو گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در بطري هاي نوشابه جاسازي شده بود، كشف و يك نفر قاچاقچي و سوداگر مرگ دستگير شد.

وی تصريح كرد: در عملياتي ديگر ماموران از دپو مقداري مواد مخدر در بيابان هاي اطراف لارستان مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. اين مقام انتظامي اظهار كرد: پس از هماهنگي قضائي ماموران به محل مورد نظر اعزام كه يك نفر قاچاقچي كه مالك بار بود با مشاهده ماموران اقدام به تير اندازي كرد كه در نهايت در مقابل آتش پر حجم ماموران به سمت كوههاي اطراف متواري شد. سرهنگ ديندارلو خاطر نشان كرد: ماموران در بازرسي از محل دپو، موفق به كشف ۳۹ كيلوگرم ترياك شدند.

فرمانده انتظامي لارستان با بيان اينكه تلاش براي دستگيري قاچاقچي متواري كماكان ادامه دارد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار