مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان فارس از اجرای ۳ نمایش خیابانی با موضوع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در محلات حاشیه شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 08 February 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی اصغر گروسی با اشاره به برنامه‌های واحد نمایش حوزه هنری استان فارس اظهار داشت: 3 نمایش خیابانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر شهر شیراز به صورت هفتگی اجرا می‌شود.

وی گفت: این نمایش‌ها که ته‌ مایه طنز دارد بیشتر در خانه فرهنگ، خانه محله و مدارس حاشیه‌های شهر شیراز اجرا می‌شود و به موضوعاتی می‌پردازد که در این مناطق آسیب و معضل به حساب می‌آید.

گروسی از اجرای نمایش « مزون» تا 25 بهمن ماه خبر داد و افزود: این نمایش با موضوع دفاع مقدس در سالن استاد سپاسدار هر شب ساعت 19 به روی صحنه می‌رود که در صورت استقبال ممکن است زمان آن تمدید شود.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان فارس با اشاره به موضوع این نمایش بیان کرد: این نمایش تلاش کرده به روایت نقش زنان شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس بپردازد که شاید کمتر در آثار دفاع مقدسی به آن پرداخته شده است.

وی از برنامه‌های ویژه ایام انقلاب نیز اشاره و عنوان کرد: 30 نقالی داستان‌های انقلاب توسط یکی از دانش‌آموزان شهر شیراز از 12 تا 22 بهمن ماه در مدارس شیراز اجرا شده که البته مناطق جنوب شهر در اولویت بودند.

گروسی با اشاره به اهداف این برنامه گفت: آشنایی نسل چهارم با وقایع انقلاب اسلامی و نمایش‌های سنتی و آئینی از جمله اهداف برنامه نقالی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار