نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: ادعای دوستی آمریکا با مردم ایران را یک ادعای غیرواقعی و خنده‌دار دانست و بیان داشت: دشمنانی که خود را در کنار ملت ایران معرفی می‌کنند از منافقینی حمایت می‌کنند که دستشان به خون 17 هزار ایرانی آغشته است و به دنبال تجهیز داعش هستند.
کد خبر: ۵۶۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 07 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدمهدی برومندی در این آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان مرودشت اظهار داشت: دهه فجر بیانگر رشادت‌های ملت و خانواده‌های معظم شهدا و نقش ارزشمند روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی منشأ بیشتر مشکلاتی که سر راه انقلاب وجود داشته و دارد را عوامل خارجی دانست و گفت: تاریخ ایران و تاریخ جامعه بین‌المللی نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها از قبل از کودتای 28 مرداد و بعد از آن دشمن ما بوده‌اند و اقدامات ددمنشانه‌ای انجام داده‌اند.

برومندی اظهار داشت: آمریکایی‌ها نگاهی مستکبرانه به دنیا دارند و به دنبال غارت منافع ملت‌های دنیا و به‌ویژه کشورهای منطقه هستند.

وی به شرایط منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: رفتار چندگانه آمریکا در منطقه به‌عنوان مدعی حقوق بشر برای هیچ انسان آزاده‌ای قابل‌پذیرش نیست.

نماینده مردم مرودشت در مجلس در مورد ادعای آمریکا مبنی بر ایرانی بودن موشک‌های شلیک‌شده یمن به عربستان تصریح کرد: درج علامت استاندارد توسط آمریکایی‌ها روی یک قطعه آهن و اینکه طوری وانمود کنند که این آهن‌پاره موشکی است که ایران به یمن داده است تا عربستان را هدف قرار دهد یک اقدام مفتضحانه و خفت‌بار است و این صحت ندارد؛ سؤال ما این است که موشک‌هایی که عربستان با آن مردم مظلوم و مسلمان یمن را هدف قرار می‌دهد از کجا تأمین می‌شود؟

وی افزود: دشمن امروزه برای مردم و کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است و ما باید ضمن هوشیاری از این مشکلات عبور کنیم و بپذیریم برای حل این مشکلات علاوه بر ظرفیت اقتصاد مقاومتی نباید از سرمایه‌گذاری‌های خارجی غافل شد.

برومندی ادعای دوستی آمریکا با مردم ایران را یک ادعای غیرواقعی و خنده‌دار دانست و بیان داشت: دشمنانی که خود را در کنار ملت ایران معرفی می‌کنند از منافقینی حمایت می‌کنند که دستشان به خون 17 هزار ایرانی آغشته است و به دنبال تجهیز داعش هستند.

وی از عدم افزایش قیمت حامل‌های انرژی و تعرفه‌ها در سال 97 خبر داد و گفت: ملت، دولت و مجلس هر وقت تهدیدی علیه کشور باشد با اقتدار ورود می‌کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: از فرماندار جدید این انتظار را دارم که برای حل مسائل و مشکلات شهرستان تلاش کرده و ضمن کمک کردن برای باز کردن گره‌های کور، نظارت بسیار دقیقی بر دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

وی به مشکلات شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: هر واحد مسکن مهر مرودشت مبلغ 200 هزار تومان به‌حساب شهرداری واریز کرده است و علاوه بر آن یک هزار و 400 تن قیر رایگان از وزارت راه و شهرسازی گرفته شد و در اختیار شهرداری قرار داده شد و یکی از محورهایی که باید آسفالت می‌شد همین محور ورودی مسکن مهر بود که از فرماندار انتظار دارم در حوزه‌های عمرانی نظارت دقیقی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار