استاندار فارس گفت
استاندار فارس گفت:ظرفیت های موجود در فارس متناسب با وضعیت امروز فارس نیست. نگاه من به ظرفیت های استان متفاوت است و باید وضعیت کنونی تغییر کند و راضی به وضعیت موجود نیستم.
کد خبر: ۵۶۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 01 February 2018

تبادار گفت: ۷۹۹ میلیارد تومان اعتبار دولتی و ۱۷۲۵ میلیارد تومان نیز اعتبار بخش خصوصی و سرمایه گذاری به بهره برداری و ۵۰ طرح با اعتبار ۵۶۲ میلیارد تومان کلنگزنی خواهد شد.

تبادار تصریح کرد: توجه به زیرساخت ها برای من اولویت است که در این راستا حمل و نقل جاده ای در اولویت است زیرا همچنان پرتلفات ترین در کشور هستیم که البته تنها زیر ساخت ها موجب این تلفات نیست.

وی یادآور شد: آزاد راه شیراز به اصفهان از جمله اولویت ها است که در ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۳ درصد پیشرفت داشت اما امروز ۷۰ درصد پیشرفت دارد که امیدوارم در سال آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

استاندار فارس تصریح کرد: در حمل و نقل هوایی وضعیت بد نیست و سومین فرودگاه کشور در شیراز است که سالن بین المللی آن نیز در حال توسعه است.

تبادار ادامه داد: حمل و نقل ریلی از دیگر زیرساخت های مهم توسعه فارس است که خط ریلی شیراز، اصفهان، تهران و مشهد در حال فعالیت است اما باید به این نکته توجه شود که خط ریلی زمانی موفق است که به بنادر و مراکز بار وصل شود.

وی افزود: ۴۸۵ کیلومتر بزرگراه در حال ساخت و ۶۱۰ کیلومتر بزرگراه اگر ایجاد شود می توان به وضعیت مناسب و مطلوب رسید.

استاندار فارس یادآور شد: بهبود فضای کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری در بحث اقتصادی استان مد نظر بوده که خوشبختانه محقق شده است و باید توجه کرد که همه زیرساخت ها زمینه اشتغال را فراهم می کند.

 استاندار فارس گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر ۱۵۷۸ طرح و پروژه با اعتبار ۲هزار و ۵۲۴ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار