دبیر جشنواره فیلم فجر فارس با بیان اینکه امسال پر بارترین جشنواره فیلم فجر در فارس خواهد بود از اکران 18 فیلم در 4 سالن شیراز خبر داد. وی همچنین از برگزاری جلسات نقد و اکران فیلم های کودک و نوجوان و فیلم های تولیدی درون استان در حاشیه جشنواره گفت.در جشنواره فجر امسال روزی 7 عنوان فیلم در شیراز اکران خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 01 February 2018

فروغ عدالت گفت: این دوره از جشنواره از پربارترین دوره هاست که تجربه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۱۱ فیلم خوب بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در هفدهمین جشنواره فجر شیراز به اکران گذاشته می شود، افزود: این آثار را از شورای تهیه کنندگان سینمای ایران خریداری کردیم؛ در حالیکه افزون بر این، ۷ عنوان فیلم برای اکران به شیراز اختصاص یافته است.

دبیر جشنواره فیلم فجر فارس با اعلام اینکه۴ سالن به این دوره از جشنواره اختصاص یافته است در خصوص قیمت گذاری بلیت های جشنواره توضیحاتی داد و گفت: برای دانشجویان تخفیف فروش در گیشه در نظر گرفته شده است، در حالیکه قیمت ها به شیوه ای انجام گرفته تا برای تسهیل در تماشای فیلم توسط اقشار مختلف مردم امکان دیدن برترین های سینمای ایران فراهم شود، بنابر این، قیمت متفاوتی در نظر گرفتیم که از ۱۲ هزار تومان شروع شده و در برخی سانس ها و سالنها به ۲۰هزار تومان می رسد.

عدالت پور درخصوص آیین گشایش هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز که جمعه ۱۳بهمن ماه جاری از ساعت ۱۸ آغاز می شود عنوان کرد: همزمان با این آیین در ۲ سالن فیلم «بمب؛یک عاشقانه» پخش می شود. این درحالیست که مراسم افتتاح با حضور عوامل فیلم یادشده در لابی همراه با فرش قرمز سینما هنرشهر آفتاب برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۸ عنوان فیلم جشنواره در این دوره اکران می شود اعلام کرد: در یک سال اخیر کیفیت سطح سینما افزایش یافته و ما برای تامین و جواب گویی هزینه های سینما ناچار به قیمت بلیت متغیر هستیم؛ برای داشتن جشنواره ای پرشور می طلبد که تمام فیلمها را در ۳ قیمت مختلف دسته بندی کنیم اما، تمامی این آثار در سالن های جشنواره اکران می شوند. 

دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در ادامه عنوان کرد: امسال تماشاگران بلیت خود را درب خانه دریافت می کنند.  وی با توجه به اینکه قیمت بلیت از ۱۲ تا ۱۵ و در برخی سانس های هنرشهر آفتاب به ۲۰ هزار تومان می رسد به نظام قیمت گذاری این دوره اشاره کرد و افزود: بلیت های جشنواره توسط شورای سیاست گذاری این رویداد در شیراز انجام گرفت. این در حالیست که به گفته عدالت پور برای هر فیلم ۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار