رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در استان فارس گفت:دولت جمهوری اسلامی ایران بیش از میزان مشخص شده به پناهندگان خدمات ارایه و از آنان حمایت می کند.
کد خبر: ۵۵۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 23 January 2018

 

«الکساندر کیشارا» گفت: به عنوان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با دولت ایران همکاری و از اقدامات آن حمایت می کنیم تا خدمات بهتری به پناهندگان ارایه شود.

وی از دولت، مردم ، وزارتخانه های آموزش وپرورش، بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان فنی وحرفه ای به دلیل حمایت از پناهندگان افغانستان تشکر کرد و از آنان خواست این حمایت ها همچنان ادامه یابد تا زمانی که آرامش، صلح و ثبات به افغانستان بازگردد و مردم به کشورشان برگردند.

رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان همچنین از افتخارآفرینی پناهندگان افغان در حوزه های ورزشی، قرآنی و هنری تشکر کرد و خطاب به مردم این کشور گفت: از فرصتی که دولت جمهوری اسلامی ایران برای شما فراهم کرده است به خوبی استفاده و خود را برای بازگشت به کشورتان توانمند کنید.

براساس برخی آمارهای غیررسمی تخمین زده می شود حدود 400 هزار نفر اتباع خارجی در این استان حضور داشته باشند که نزدیک به نیمی از آنان به صورت مجاز اقامت دارند.

مدیرکل اتباع خارجی استانداری فارس می گوید 80 هزار نفر تبعه خارجی، کارت مجاز اقامت در این استان دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار