مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به استقبال مردم شیراز از فیلم‌های کمدی گفت: ۹۰ درصد سینماهای شیراز فیلم‌های کمدی اکران می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 20 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:رسول شهابیان با اشاره به استقبال مردم این شهر از فیلم‌های کمدی اظهار داشت: اکران سینماهای شیراز در اختیار فیلم‌های کمدی « آینه بغل»، « خالتور»، « عشقولانس»، « دخترعمو پسرعمو» است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از اکران «آینه بغل» در سینما سعدی و ایران خبر داد و افزود: فیلم کمدی "آینه بغل" آخرین ساخته منوچهر هادی است و در این فیلم محمدرضا گلزار، جواد عزتى، یکتا ناصر، نازنین بیاتى، سیامک صفرى، مه‌لقا باقرى، رضا نیکخواه و بهاره رهنما به ایفای نقش می‌پردازند.

شهابیان از اکران «خالتور» در سینماشیراز خبر داد و بیان کرد: این فیلم کمدی روایتی از زندگی سه جوان موزیسین است که سعی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند اما در این میان ماجراهای مختلفی را پشت سر می‌گذارند.

وی از اکران فیلم « عشقولانس» در سینما فلسطین سخن گفت و افزود: این فیلم به کارگردانی و نویسندگی محس ماهینی و تهیه‌کنندگی عبدالله باکیده در ژانر کمدی است که به روابط و مشکلات بین زن و مرد می‌پردازد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: فیلم « دختر عمو پسرعمو» در ژانر کمدی اجتماعی نیز در سانس 19 و 21 سینما شیراز اکران می‌شود که روایت زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی‌شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید.

شهابیان با اشاره به اینکه سانس 15 و 17 سینما شیراز انیمیشن « کلیله و دمنه» اکران می‌شود، بیان کرد: این فیلم به کارگردانی علیرضا توکلی بینا به تهیه‌کنندگی زهرا هاشمی از یکی از آثار فاخر ادبیات فارسی گرفته شده است.

وی عنوان کرد: داستان این پویانمایی درباره دو شغال به نام‌های کلیله و دمنه است که با حوادث تلخ و شیرینی در جنگل روبه‌رو می‌شوند، علاقه آنها وارد شدن به دربار شیر است اما وقتی به آنجا می‌رسند، به ناچار نظاره‌گر عاقبت کارهای بد و خوب اطرافیان شیر مانند گرگ، کفتار و روباه می‌شوند و از حوادثی که برای آنها اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ ت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار