امام جمعه شیراز گفت: اعتماد به آمریکا خسارت است، نباید چشم امیدمان به آنها باشد، آنها هیچوقت در این سالها یار ما نبوده امروز نیستند و فردا هم نخواهند بود.
کد خبر: ۵۵۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 20 January 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از پیروزی در میدان ها به جنگ نرم رو آورده اند، گفت: جنگ نرم مربوط به امروز نیست و از زمان پیامبر اکرم (ص) وجود داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس جنگ نرم را در همه دوران ها حاصل ائتلاف سه گانه منافقین، زور گویان کینه توز و شایعه سازان دانست.
وی افزود: قرآن هشدار داده است که اگر دشمنان از این ائتلاف دست برندارند، تهدید ها و دستور العمل هایی برای آنان اجرا می شود که با شدت بسیار همراه است.
آیت الله ایمانی در این زمینه به تبعید آنان از جامعه و لعن پروردگار اشاره کرد و بیان داشت: اگر تبعید و لعنت آنها را ادب نکرد دستگیر می شوند و اگر زندان هم آنها را ادب نکرد، طبق فرمایش قرآن باید کشته شوند.

** تحریم های آمریکا حرکتی نخ نماست
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای تشدید و توسعه تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: تحریم ها ادامه بیش از سی سال دشمنی است که از اولین روزهای پیروزی انقلاب آغاز شد و حرکتی نخ نماست.
وی با اشاره به ادعاهای ترامپ درباره برجام عنوان داشت: هرچند ترامپ نتوانست در این زمینه اظهار نظر خاصی کند، رفتار آنها نشان دهنده این است که آنها جز خیانت چیز دیگری نمی شناسند و جز وفا شکستن و از بین بردن پیمان راه دیگری نمی دانند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: در همین دوران تحریم توانستیم مسائل علمی را دنبال کنیم و شاهد رشد پزشکی باشیم هرچند در مساله اقتصادی واقعا مشکلاتی وجود دارد و داشته و مسئولان باید به این موضوع بهتر رسیدگی کنند.
وی رسیدگی به محرومان را امری ضروری خواند و بیان داشت: دولت باید مساله اشتغال را حل و فصل کند زیرا بیکاری باعث آسیب‌های اجتماعی است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس دولت را موظف به سرمایه‌گذاری های کلان و ایجاد اشتغال در حوزه تولید و صنعت دانست و گفت: دولت باید شغل هایی را ایجاد کند که فعالیت جسمی و حضور در کارخانه ها را به همراه داشته باشد نه شغل های پشت میزی و اداری.
امام جمعه شیراز در ادامه از حادثه نفت کش سانچی با عنوان رویدادی غمبار و اندوه بار یاد کرد و به خانواده آنان و مردم ایران برای این سوگ تسلیت گفت و بیان داشت: آنها در راه خدمت به کشور و ادای وظیفه به این مقام رسیدند و امیدوارم در مقابل این گرفتاری خداوند به عزیزانشان صبر عنایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار