امام جمعه موقت:با اشاره به بیانیه اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص موضوع هسته‌ای، تصریح کرد: «ترامپ» شروط چهارگانه مضحکی را به عنوان مکمل توافق هسته‌ای و اصلاح برجام مطرح کرده است که با موضع‌گیری صریح مسوولان این موضوع غیرقابل‌قبول بوده و برجام قابل‌مذاکره نیست.
کد خبر: ۵۵۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 20 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به غرق شدن کشتی نفت‌کش ایرانی «سانچی» در روزهای اخیر و مفقودشده تعدادی از هم‌وطنان در این حادثه تلخ، اظهار داشت: باید برای واکاوی علت وقوع این حادثه با پیدا شدن جعبه سیاه مشخص شود.

وی با ابراز تأسف و تأثر از ناپدید شدن خدمه کشتی نفت‌کش ایرانی «سانچی»، افزود: متأسفانه برخی از بدخواهان داخلی و خارجی با سوءاستفاده از این حادثه در پی شایعه‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی بوده‌اند که هدف آن‌ها بدبین کردن دیدگاه مردم به خدمت‌گذاران در جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت لارستان با هشدار نسبت به این موضوع که غربی‌ها با بهره‌گیری منفی و منفعت‌طلبانه از فضای رسانه‌ای به دنبال مسموم کردن ذهن مخاطبان هستند، تأکید کرد: یکی از شگردهای دشمن تولید و توزیع اطلاعات نادرست و مدیریت شده در راستای اهداف شیطانی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانیه اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص موضوع هسته‌ای، تصریح کرد: «ترامپ» شروط چهارگانه مضحکی را به عنوان مکمل توافق هسته‌ای و اصلاح برجام مطرح کرده است که با موضع‌گیری صریح مسوولان این موضوع غیرقابل‌قبول بوده و برجام قابل‌مذاکره نیست.

وی با اشاره به بخشی از جزئیات این بیانیه، ادامه داد: تعلیق تحریم‌های اقتصادی، تحریم 14 شخصیت حقیقی و حقوقی، دائمی کردن مفاد برجام باهدف جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای ایران، عدم تفکیک برنامه هسته‌ای و موشکی ازجمله این موارد است.

رمضانی بابیان اینکه جنگ امروز دنیای غرب با ایران جنگ بین «ما می‌توانیم و ما نمی‌توانیم» است و همه جوانان ایران اسلامی باید بدانند که قادر به صعود به قله‌های علم و فناوری هستند، تأکید کرد: هدف عمده دشمن در طراحی ترور شهدای هسته‌ای آن بود که به ما اثبات کنند که شما نباید بتوانید به علوم مدرن دسترسی یابید.

امام جمعه موقت لارستان با ابراز نگرانی از کاهش چشمگیر نزول باران رحمت الهی در سطح این شهرستان، یادآور شد: در روز پنجشنبه هفته جاری 5 بهمن‌ماه 96 از ساعت 8 صبح نماز طلب باران در ضلع شرقی میدان بزرگ امام خمینی(ره) شهر لار برگزار خواهد شد که لازمه آن سه روز روزه‌گیری و حضور با خشوع و تواضع در این فریضه الهی است.

وی با تقدیر از فرماندار ویژه لارستان به دلیل دغدغه ورود به مسئله کارخانه سیمان لارستان با توجه به طرح مشکلات این کارخانه در نماز جمعه هفته گذشته، گفت: فرماندار لارستان پیگیر این موضوع بوده و نتیجه اقدامات در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رمضانی بابیان اینکه از یک ماه و نیم گذشته مسوولیت حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) به امام جمعه لارستان واگذارشده است، از والدین و همشهریان خواست تا با تشویق دختران برای حضور در این مرکز علمی اسلامی زمینه ترویج فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی و معنوی در جامعه گسترش یابد و نهاد خانواده تحکیم بیشتری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار