قائدی فرد رئیس این اداره در خصوص واگذاری تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان گفت: با توجه به تخصیص اعتبار ۴ ملیارد ریال به شهرستان لامرد جهت فعالین مشاغل خانگی به شهرستان لامرد در این خصوص جلساتی با دستگاه های اجرائی مربوطه برقرار گردید.
کد خبر: ۵۵۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 18 January 2018

تابناک فارس به نقل از مهرستان: محمود قائدی فرد گفت: در این جلسات شرایط و موضوعات مربوطه مورد بررسی و اطلاع رسانی قرارگرفت و از دستگاههای اجرایی خواسته شد که در این خصوص نسبت به جامعه هدف خود اطلاع رسانی جامع و کامل صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به شناسایی متقاضیان و بازدید انجام شده در محل توسط کارشناسان دستگاه های اجرائی پس از احراز شرایط متقاضیان به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد معرفی شده و در نهایت تعداد ۵۷ نفر متقاضی با سقف یکصد میلیون ریال با سود ۴% به بانک های عامل معرفی گردید.

قائدی فرد در ادامه افزود؛ با توجه به اینکه کسب و کار های مشاغل خانگی از بخشهای حیاتی و ضروری فعالیت های اقتصادی می باشد و شروع مناسبی جهت ایجاد شغل و نوع آوری و عرصه محصول یا خدمات می باشد اظهار امیدواری نمود که در سال آینده نیز با اختصاص تسهیلات از طرف اداره کل محترم بتوانیم به دیگر متقاضیان تسهیلات نیز اعطا نمائیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار