قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود دیگر شاهد کم کاری، اختلاس و مفاسد اقتصادی و اجتماعی نخواهیم بود و این مهم نیاز امروز جامعه است
کد خبر: ۵۵۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 17 January 2018

 به گزارش تابناک رضوی؛ سیدمرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان مقدس امام رضا(ع)، در نشست صمیمی با خادمان آستان مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای پذیرایی و میزبانی از سالانه 5 میلیون زائر اظهار داشت: توسعه مفاهیم خادم، خدمت و مخدوم و ایجاد ظرفیت برای ارائه خدمات اقشار فرهیخته و متخصص جامعه به محرومان و مستضعفان از تدابیر تولیت آستان قدس رضوی بود که بحمدالله نتایج و ثمرات آن را در اقصی نقاط میهن اسلامی شاهد هستیم.


وی تصریح کرد: اگر فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود دیگر شاهد کم کاری، اختلاس و مفاسد اقتصادی و اجتماعی نخواهیم بود و این مهم نیاز امروز جامعه است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به بحران‌هایی که جهان امروز با آن دست به گریبان است، افزود: بشر امروز راهی بجز پناه بردن به خداوند و معنویت ندارد و همه ناملایمات و جنایاتی که در جهان در حال وقوع است به دلیل دور شدن از فطرت پاک انسانی و خدامحوری است.


وی ادامه داد: امامزادگان بزرگوار در کشور ما ملجاء و پناهگاه مردم خداجو، ولایی و بصیر ایران اسلامی هستند و حرم و بارگاه مطهر آنان، تجلی مهر و رافت خاندان عصمت و طهارت(ع)است.
بختیاری گفت: باید قدردان و شکرگزار نعمت و موهبت بزرگ توفیق خدمت به ساحت ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) باشیم و از هیچ کوششی برای ارائه خدمات شایسته به زائران و دلدادگان ائمه اطهار(ع) فروگذار نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار