استاندار تأکید کرد؛
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان گفت : رفع مشکلات مردم و افزایش روزافزون توسعه اقتصادی در اولویت کاری مدیران دستگاه های اجرایی این استان باشد.
کد خبر: ۵۵۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 17 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سید شهاب الدین چاوشی روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در فرمانداری شاهرود افزود : نظام جمهوری اسلامی به یاری خدواند دروازه ای از توسعه را به روی مردم در آینده ای نزدیک خواهد گشود.


وی اظهارداشت : باید اقدامات مدیران ارشد استان سمنان برای آحاد مردم قابل لمس باشد و با بیشترین بهره وری برای رفع گرفتاری مردم اقدام شود.


وی با بیان این که نظم پذیری باید در اولویت کاری مدیران اجرایی باشد ، خاطرنشان کرد : نباید برای رفع گرفتاری های مردم تفکر جزیره ای داشت و همدلی مردم و مسوولان رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی است.


چاوشی تصریح کرد : مدیران دستگاه های اجرایی در هر رده ای قابل احترام هستند اما باید با تلاش مضاعف و همدلی تنها به رفع گرفتاری های مردم بیاندیشند.


استاندار سمنان گفت : رییس جمهوری در جلسه هیات دولت اخیر ، صحبت های مهم و قابل تاملی داشتند که از مدیران استانی می خواهیم‌ برای اجرای این‌ منویات در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.


در این نشست، سیدحسن حسینی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی امام‌جمعه شاهرود و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار