تئاتر کودک و نوجوان «شرک» کاری از گروه ترنج صفاشهر به کارگردانی مهدی اکبری است که در شهرهای شمالی استان فارس به صحنه رفته است.
کد خبر: ۵۵۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 16 January 2018

تابناک فارس به قنل از مهر: این تئاتر با بازیگری هانیه بهرامی در نقش نگهبان قصه، کیمیا مختاری نقش قصه گو، فرزانه اکبری نقش خر گل، محمدعلی رنجبر نقش دانکی، مهدی اکبری نقش شرک، زهرا حسن پوردر نقش فیونا، درنا کریمینقش پریزاد ایرانی، محمد حسین زارع نقش خرناس، پریا غفوری نیانقش پروانه، نرجس عباسی نقش پروانه، زهرا افشار در نقش ازدها، نوروصدا و فنی سالن اکبر بهمنی و میلاد شکوهی، گریم آرزو عزیزی مقدم، طراح صحنه علیرضا کریمی و نرگس خرم، مدیر صحنه مهسا سادات موسوی، مجری صحنه پریسا رنجبر، تیزر پوستر و بروشور محمد صادق زاده با سرپرستی وتهیه کنندگی علیرضا کریمی از ۲۵ دیماه تا ۱۰بهمن ماه ۹۶ به ترتیب در شهرستانهای شمال فارس خرم بید، بوانات، ارسنجان و پاسارگاد در سالن های آمفی تئاتر شروع و بروی صحنه می رود.

 

به گفته کارگردان این نمایش، شرک غولی است که در یک جنگل سرسبز در آرامش و سکوت زندگی می‌کند، روایت این نمایش، نتیجه اتحاد و دروغگویی در حیوانات نشان می دهد.

مهدی اکبری تاکید کرد: شیوه گویش برای هریک از بازیگران مطابق نقش مورد نظر می باشد و به همین دلیل با اعضای گروه تمرینات فراوانی انجام شده است، طراحی صحنه و گریم این نمایش بسیاز زیبا و برای تماشاچیان جذابیت دارد که نتیجه ماهها تلاش و صرف وقت و هزینه گروه نمایش است.

 تئاتر «شرک» در شهرستانهای نامبرده، به مدت ۳ روز در ۲ سانس بر روی صحنه می رود و بیشتر مخاطبان در گروههای سنی کودکان و نوجوان هستند که در این میان استقبال دانش آموزان مدارس چشمگیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار