در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر شهید سپاسی مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز ۳ بر صفر پیروز شد.
کد خبر: ۵۵۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 15 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:در چارچوب هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر شهید سپاسی در دیداری خانگی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز رفت. دیدار این دو تیم در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم فجر پایان یافت.

تیم فجر با این پیروزی انتقام شکست دور رفت را از تیم ماشین‌سازی تبریز گرفت و با ثبت نهمین پیروزی با دو پله صعود به رده پنجم جدول رسید. تیم ماشین سازی نیز با یک پله سقوط در رده پانزدهم جدول جای گرفت.

احسان جودکی در دقیقه 24، شاهین مجیدی در دقیقه 43 و امین شجاعیان در دقیقه 73 برای فجر شهید سپاسی گل‌زنی کردند. پیمان سلمانی، جلال عبدی، احمد حیات‌منش، حامد حیدری، احسان جودکی، محمدرضا زینال خیری، امین شجاعیان، شاهین مجیدی، حمید جوکار، میلاد صفایی و محمدمهدی نظری در ترکیب اولیه تیم فجر قرار داشتند.

تیم فجر با کسب این 3 امتیاز 32 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم همشهری خود برق جدید فارس به رده پنجم جدول صعود کرد.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان با 42 امتیاز، بادران تهران با 37 امتیاز، نساجی مازنداران با 33 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

در روز طلایی فجری‌ها، تیم برق جدید فارس مقابل قعرنشین جدول به تساوی بدون گل رضایت داد و از رده‌های نخست جدول فاصله گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار