انیمیشن های «هستی» و «عروسک چینی بابا» به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی Al Nahj عراق راه یافتند.
کد خبر: ۵۵۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 13 January 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: انیمیشن های «هستی» و «عروسک چینی بابا» به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی Al Nahj عراق راه یافتند و شهر کربلا میزبان این آثار خواهد بود.

وی افزود: انیمیشن«هستی» که به شیوه دو بعدی طراحی و اجرا شده، با الهام از موسیقی ریچارد اشتراوس ساخته شده است و انیمیشن «عروسک چینی بابا» به روایت دختری می پردازد که زندانی و کشته شدن پدر نویسنده اش را بوسیله عروسک های مادرش بازگو می کند.

محدث ادامه داد: همچنین انیمیشن «چشم انداز خالی » نیز به بخش مسابقه جشنواره بین المللی Cine La Picasa آرژانتین راه یافت و شهر پاتاگونیا، ١٦ بهمن ماه میزبان این اثر خواهد بود.

محدث بیان کرد: «چشم انداز خالی» به روایتِ چشم انتظاری‌های مادر شهیدی می‌پردازد که امیدوار است که پسرش از جنگ بازگردد، می‌پردازد.

وی اظهار داشت: چشم انداز خالی طی دو سال و نیم به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی طراحی و ساخته شده است.

انیمیشن «عروسک چینی بابا» از کارهای این فیلمساز است، وی بیش از سی جایزه بین اللملی دریافت نموده و در جمع ١٠ فیلمساز برتر سال ٢٠١٤ آسیا در جشن IFVA قرار گرفته بود و در سال ٢٠١٦ در بین هشت استعداد برتر فیلمسازی مجله فیلم کوتاه آمریکا قرار گرفت. وی به عنوان داور در جشنوارهای بین المللی CPM FILM بلاروس، (IOFF) بنگلادش، Berlin International Cinefest شرکت داشته است.
انتهای پیام/ر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار