سرپرست هیأت کشتی استان فارس گفت: کشتی گیر شهرستان مرودشت موفق شد مدال طلای رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور را از آن خود کند.
کد خبر: ۵۵۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 13 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:حمیدرضا نصیری امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از پیکارها، علیرضا کشاورز کشتی گیر فارسی شهرستان مرودشت با غلبه بر تمامی رقبای خود بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

وی خاطرنشان کرد: این کشتی گیر مرودشتی در دور اول جمشید کد خدا از سیستان و بلوچستان را با حساب ۲ بر ۲ شکست داد و در کشتی دوم موفق شد حامد خیابانی مفرد از تیم خراساب «ب» را با نتیجه ۱۲ بر دو از پیش رو بردارد.

سرپرست هیأت کشتی استان فارس افزود: علیرضا کشاورز در مسابقه سوم خود با حساب ۳ بر ۲ از سد حسین مصطفوی از آذربایجان شرقی گذشت و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد و در دیدار چهارم نیز عرفان مالمیر از همدان را با نتیجه ۷ بر ۵ شکست داد و فینالیست شد.

نصیری ادامه داد: وی در دیدار فینال این مسابقات با حساب ۴ بر ۲ بر فرهاد نوری از تهران غلبه کرد و عنوان نخست وزن ۷۰ کیلو را بدست آورد.

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی جوانان جهان ابراز داشت: رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یادان عباس زندی و علیرضا سلیمانی پنج شنبه ۲۱ دی ماه در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد و در پایان جابر صادق زاده پهلوان سال گذشته کشور با شکست احمد میرزاپور در دیدار فینال به عنوان پهلوانی سال ۹۶ رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار