عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس:متاسفانه آمریکا تاکنون به برجام پایبند نبوده و فضایی که قرار بود منجر به رونق سیاسی و اقتصادی ایران شود با اجرای برجام رقم نخورده است و این کشور تلاش می کند با تحریمهای مختلف فشار را بر جمهوری اسلامی ایران افزایش دهد.
کد خبر: ۵۵۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 13 January 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:محمد جمالی نوبندگانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی راجع به اقدام شب گذشته ترامپ در امضای مجدد تعلیق تحریمهای هسته ای ایران گفت: برجام یک معاهده بین المللی است که تنها توسط ایران و آمریکا امضا نشده و شورای امنیت سازمان ملل نیز در این معاهده دخیل بوده است.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از طرفی به تمام تعهدات خود عمل کرده و مجامع بین المللی بر این امر صحه گذاشته اند، افزود: حالا درخصوص برجام توپ در زمین آمریکاست و اگر بخواهد از برجام خارج شود یک بی آبرویی سیاسی برای این کشور رقم خواهد خورد.

 

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعمال تحریمهای جدید آمریکا علیه 14 شخص و نهاد ایرانی که رئیس قوه قضاییه نیز مشمول آنها می شود، تصریح کرد: متاسفانه آمریکا تاکنون به برجام پایبند نبوده و فضایی که قرار بود منجر به رونق سیاسی و اقتصادی ایران شود با اجرای برجام رقم نخورده است و این کشور تلاش می کند با تحریمهای مختلف فشار را بر جمهوری اسلامی ایران افزایش دهد.

 

جمالی تاکید کرد: با وجود نگاه افراطی ترامپ در امریکا هنوز سرمایه گذاری لازم از سوی اروپایی ها در ایران صورت نگرفته و من معتقدم جمهوری اسلامی ایران هم باید خود را برای تصمیم سه ماهه آینده ترامپ درخصوص برجام آماده سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار