امام جمعه جهرم: اقتصاد نفتی ایراد دارد، درآمدهای حاصل از آن در حساب ارزی ذخیره شده و در شهرهای کوچک صرف نمی‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 13 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام‌ در خطبه‌های نماز جمعه  شهر جهرم خواستار توجه مدیران به فرمایشات مقام معظم رهبری شد و اظهار داشت: مدیران باید با الگوگیری از تواضع رهبری سهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کنند.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه در حوادث اخیر نیروی انتظامی سلاحی به‌دست نگرفت، گفت: در حوادث اخیر نیروهای انتظامی با مدارا با مردم برخورد کردند و دشمنان به دنبال پروژه خودزنی و جریان‌سازی بودند.

وی با اشاره به سالگرد شهدای فدائیان اسلام بیان کرد: شهید نواب صفوی و یارانش با خلوص از مرزهای کشور دفاع کردند و به جوخه اعدام سپرده شدند و اکنون باید این روحیه مبارزه با استکبار در همه زنده بماند.

دژکام با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب افزود: ۱۹ دی یادآور رسوایی رژیم پهلوی بوده و شعاردادن در حمایت از خاندان پهلوی شرم‌آور است.

وی با بیان اینکه ملت ایران از خاندان پهلوی متنفرند، تأکید کرد: افتضاح رضاخان و پسرش بیش از این است که اکنون رضا پهلوی در خارج از کشور در مسائل داخلی ایران دخالت کند.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه ۴۰ سال است دشمنان بر علیه انقلاب حیله می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم ایران در هرکجا دشمنان دسیسه‌ای علیه انقلاب برنامه‌ریزی کنند، نشان داده‌اند که پای انقلاب و حرکت دینی خودشان ایستاده‌اند.

وی مطالبات برخی افراد را در مسائل اقتصادی و معیشتی دانست و افزود: رهبری از مدیران و همه مسؤولان کشور خواسته است که دنبال این باشند که خواسته‌های به حق مردم را جامه عمل بپوشند‌.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رشد اقتصادی در گرو فروش نفت نیست ،گفت: اقتصاد نفتی ایراد دارد، درآمدهای حاصل از آن در حساب ارزی ذخیره شده و در شهرهای کوچک صرف نمی‌شود.

دژکام با انتقاد از تمرکز اشتغالزایی و درآمدزایی در پایتخت تصریح کرد: دولت باید در زمینه‌های اشتغال دانش بنیان، شهرهای کوچک را مورد توجه قرار دهد.

وی خواستار فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری بومی در شهرستان شد و افزود: مردم باید برای اشتغالزایی بویژه در حوزه‌های دانش بنیان اقدام کرده و دولت از آن‌ها حمایت کند.

امام جمعه جهرم ممانعت رئیس جمهور آمریکا در امضا تعلیق 90 روزه تحریم‌های ایران را به سود مردم ما دانست و افزود: ایران چارچوب قوانین را رعایت می‌کند و حیله‌گری ترامپ نمی‌تواند ملت ایران را از مسیر اصیل انقلاب خارج کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار