امام جمعه لارستان:دغدغه مردم خطه لارستان و به ویژه سهام‌داران این است که باید مسوولان با مدیران این کارخانه جلسه‌ای را برگزار و یک جواب رضایت بخشی به مردم دهند.
کد خبر: ۵۵۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 13 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به عدم پایبندی دولت آمریکا به تعهدات خود در برجام، اظهار داشت: آمریکا در تمام مسائل بین‌المللی به فکر منافع خود است.

وی با اشاره به نقشه آمریکا برای تشکیل خاورمیانه جدید و ناکامی در همه نقشه‌های خود، افزود: آمریکا با طراحی جنگ در کشورهای عراق، سوریه، یمن و غیره به فکر تجزیه آن‌ها بود و حتی با طراحی فتنه‌های مختلف درصدد غلبه بر ایران بود که خوشبختانه در همه آن‌ها ناکام مانده است.

امام جمعه لارستان بابیان اینکه از آمریکا هر حیله‌ای برای دستیابی به خواسته‌هایش سرمی زند، تصریح کرد: هرچند فتنه اخیر امریکا و ایادی آن در ایران اسلامی خنثی شد اما دشمنان ناامید و دست‌بردار نیستند و به همین دلیل باید ملت ایران همچنان هوشیار باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری بخشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص فتنه، خاطرنشان کرد: مردم ما باید روزبه‌روز بر بصیرت خود بیافزایند و از دشمن غافل نشوند و بدانند که امریکا نمونه کامل «خناس» است.

وی ادامه داد: اگر دشمن ذره‌ای در ملت ایران سستی و عقب‌نشینی را حس کند به‌طور قطع ساکت نخواهد نشست و به همین دلیل باید همه به دنبال روشنگری باشیم.

موسوی با توصیه به همه احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم برای جلوگیری از تهمت‌ها و جنگ و جدال‌های بی‌هدف در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا، روشنگری و رهبری شجاعانه مقام معظم رهبری و مقاومت مردم، با وجود تمام مشکلات موجود در کشور، انقلاب اسلامی همچنان پس از 40 سال استوار و پیش‌رونده است.

وی با تأکید به مسوولان برای حمایت از نخبگان در همه عرصه‌ها، یادآور شد: باید با اتکاء به نخبگان جوان در کل کشور و منطقه لارستان به سوی پیشرفت حرکت کرد.

امام جمعه لارستان راه پیشرفت ایران را احیاء روحیه انقلابی‌گری و مجاهدت دانست و تصریح کرد: اگر روحیه انقلابی‌گری از بین برود دشمن در ما نفوذ می‌کند.

وی خطاب به مسوولان درزمینهٔ جلب رضایت عمومی و حل مشکلات مردم، افزود: باید با به‌کارگیری نیروهای توانمند داخلی به دنبال حل مشکلات مردم بود.

موسوی با اشاره به سرکشی‌های خود از مناطق عشایرنشین و محروم روستایی در منطقه لارستان، گفت: سعی شده با جلسات مستمر با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و همچنین مسوولان به دنبال رفع موانع پیش روی آن‌ها برای سرمایه‌گذاری در شهرستان لارستان باشیم.

وی با اشاره به فعالیت چندین ساله کارخانه سیمان لارستان، تصریح کرد: این کارخانه دارای 9 هزار سهام‌دار است.

امام جمعه لارستان با اشاره به ابراز نگرانی جمعی از مردم به دلیل بی‌اطلاعی از فعالیت‌های کارخانه سیمان و عدم پرداخت سود به سهام‌داران، تأکید کرد: دغدغه مردم خطه لارستان و به ویژه سهام‌داران این است که باید مسوولان با مدیران این کارخانه جلسه‌ای را برگزار و یک جواب رضایت بخشی به مردم دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار