رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۱۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 11 January 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار‌های اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه‌های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص مأموران به محور سروستان- شیراز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو آریزو (اسکورت محموله مواد مخدر) متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از خودرو نیسان، ۹۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی کرده بود کشف و در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ تولایی با اشاره به انجام عملیاتی دیگر توسط مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر استان، اضافه کرد: مأموران هنگام گشت زنی در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی مأموران از این خودرو، ۲۷ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و پدیده شوم مواد مخدر، همواره به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار