با تلاش مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر استان، ۱۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
کد خبر: ۵۵۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 10 January 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در طرح تشدید اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار‌های اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه‌های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند.
سرهنگ تولایی افزود: در این خصوص ماموران به محور سروستان- شیراز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو آریزو (اسکورت محموله مواد مخدر) متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو نیسان، ۹۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف و در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
سرهنگ تولایی با اشاره به انجام عملیاتی دیگر توسط مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر استان، خاطر نشان کرد: مأموران هنگام گشت زنی در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بازرسی مأموران از این خودرو، ۲۷ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار