امام جمعه اقلید خطاب به مسؤولان گفت: با مردم روراست باشید و هر جا که نتوانستید به بهره‌برداری برسید بازگو کنید.
کد خبر: ۵۴۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 09 January 2018

تابناک فراس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر امسال در سطح این شهرستان که صبح امروز با حضور فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد شکرگذاری نعمت‌های الهی را امری لازم و موجب افزایش نعمت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نعمت‌هایی که باید به دنبال آن بوده و در جامعه احیا کرده و به آن بها دهیم، عدالت اجتماعی است، تصریح کرد: اگر شبانه‌روز به مردم خدمت کنیم اما به عدالت اجتماعی پایبند نباشیم و انصاف را رعایت نکنیم، بی‌فایده است.

امام جمعه اقلید با تأکید بر اینکه نباید به راحتی از کنار مسائل و مشکلات مردم گذشت، بیان کرد: مسؤولان دقت کنند در هنگام مراجعه اقشار مختلف مردم به ویژه قشرهایی چون عشایر و روستاییان به درستی برخورد کنند.

وی با بیان اینکه هر صندلی مسؤولیت مدیون خون ده‌ها شهید و امنیت و اقتدار امروز کشور ثمره خون هزاران شهید و ایثار و جهاد هزاران جانباز و رزمنده است تأکید کرد: هنوز هم در راستای حفظ و ارتقای امنیت کشور و آسایش مردم جوانان ما در خارج از مرزها، خون می‌دهند ازاین‌رو نباید با رفتاری نادرست تمام این خدمات را زیر سؤال برد.

طالبی با اشاره به اغتشاشات اخیر و آشوب فرصت‌طلبان و دشمنان افزود: نباید فرصت به افرادی که به دنبال سوءاستفاده برای بدنامی نظام و زیر سؤال بردن امور هستند، داده شود.

امام جمعه اقلید با اشاره به آیات قرآنی و سفارش الهی به امر عدالت اجتماعی بیان داشت: رسیدگی به امور مردم، تکریم ارباب‌رجوع و رعایت اصل عدالت اجتماعی باید سرلوحه کار ما قرار گیرد و حتی در مواردی که قانون و اختیارات اجازه می‌دهد، با رفتار و برخورد درست با مردم آن‌ها را قانع کرده و پاسخگو باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و عنوان کرد: بزرگداشت این دهه و برپایی جشن‌های پیروزی انقلاب امری لازم و مؤثر و مفید است اما باید دقت شود در این برنامه‌ها، ارزش‌های والای نظام و انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود چراکه زمان موجب فراموشی بسیاری از مسائل می‌شود.

طالبی با تأکید بر اینکه از کنار ارزش‌ها نمی‌توان بی‌تفاوت گذشت و آن‌ها را نادیده گرفت، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری داشته و خدمات مؤثر و ارزنده‌ای ارائه کرده است که باید برای مردم تشریح و تبیین شود.

وی با اشاره به ماجرای هسته‌ای و برجام و... که نتیجه‌ای در بر نداشت اظهار داشت: کارهایی که انجام شد اما حقمان را ضایع کرده و پشت پا زدند نیز برای مردم باید بازگو شود چراکه مردمی باشعور و با بصیرت داریم که به خوبی تمام مسائل را درک کرده و می‌فهمند.

امام جمعه اقلید خطاب به مسؤولان گفت: با مردم روراست باشید و هر جا که نتوانستید به بهره‌برداری برسید بازگو کنید.

وی تصریح کرد: اعتبارات محدود است و برخی کارها را نمی‌توان انجام داد ازاین‌رو از کلنگ زنی‌های بی‌مورد پرهیز شده و بر اساس مدیریت جهادی و انقلابی حرکت شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار