استاندار فارس گفت:استان فارس را یک استان آلوده در بحث مواد مخدر دانست و افزود: مشکلات بسیاری در استان فارس وجود دارد که نیازمند پایش ابعاد مختلف برای مبارزه جدی با این معضلات است.
کد خبر: ۵۴۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 09 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: اسماعیل تبادار  در همایش گفتمان سازی و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: تجارت مواد مخدر یک تجارت پرسود برای قاچاقچیان است و آن‌ها به همین دلیل دست از این کاربر نخواهند داشت، بنابراین مبارزه با این پدیده نیاز به یک عزم کلان جهانی دارد.

وی با اشاره به مخاطرات فراوان مواد مخدر برای جامعه خاطرنشان کرد: مردم باید در عرصه مبارزه با مواد مخدر واردشده و در کنار دولت قرار گیرند و این‌یک ضرورت اجتماعی است.

استاندار فارس همچنین گفت: مواد مخدر باعث وقوع جرم‌های دیگر شده و معضلات دیگری چون طلاق را نیز شدت بخشیده است.

تبادار در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کارهای سطحی در راه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: آموزش‌وپرورش باید ذهن دانش آموزان، معلمان و والدین آنان را بر صیانت و پیشگیری از مواد مخدر متمرکز کرده و با این موضوع جدی‌تر برخورد کند.

وی استان فارس را یک استان آلوده در بحث مواد مخدر دانست و افزود: مشکلات بسیاری در استان فارس وجود دارد که نیازمند پایش ابعاد مختلف برای مبارزه جدی با این معضلات است.

استاندار فارس همچنین گفت: برگزاری یک همایش صرف دردی از مشکلات دوا نمی‌کند و متولیان امر باید در عمل و اجرا، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را دنبال کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار