مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: پیش بینی می شود تا پایان وقت دوشنبه 18 دی خصوصا در مناطق غربی استان بارندگی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۵۴۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 08 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالکریم جامع دوشنبه  افزود:از فردا کاهش دما در استان فارس و احتمال مه گرفتگی در مناطق کوهستانی وجود دارد.
مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد: تا پایان وقت امروز در مناطق شمالی این بارش بصورت برف خواهد بود و در پایان امروز بارش ها در استان قطع و این سامانه از فارس خارج خواهد شد.
وی بیان کرد:‌ایستگاه های هواشناسی میزان بارش برف در شهرستان های آباده را 2 سانتی متر ،اقلید 21 سانتی متر ،بوانات 8 سانتی متر ، صفاشهر هشت و نیم سانتی متر ثبت کرده اند.
جامع گفت:‌ بارش باران در شهر شیراز و در ایستگاه فرودگاه شهید آیت الله دستغیب 5.9 میلی متر و در گلستان 7.5 میلی متر ثبت شده است.
بارش برف در قسمت های شمالی استان از شب گذشته آغاز شده و دما امروز در اغلب نقاط استان بصورت محسوسی کاهش یافته است.
بنابر اعلام آموزش و پرورش خرم بید مدارس در مقطع پیش دبستانی ،ابتدایی و متوسطه اول و برخی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان اقلید دوشنبه 18 دی ماه تعطیل اعلام شده است.
مدرس زاده ،رئیس مرکز مدیریت راه های فارس روان بودن تردد وسایل نقلیه و باز بودن مسیر در محورهای برفی استان فارس را اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار