در میان جمع بانویی سالمند گفت: دولت و مسئولین باید اعتراض مردم را بشنوند و برای معیشت مردم کاری کنند. رخنه افراد ضد انقلاب در جمع معترضین دارد کشور را به آشوب میکشد و زندگی مردم را به خطر می اندازد.
کد خبر: ۵۴۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 04 January 2018

تابناک فارس به نقل از نسیم:مردم غیور سومین حرم اهل بیت امروز در اجتماع عظیم اقتدار و امنیت با حضور منسجم و مستحکم گرد هم آمدند و صف خود را از صف آشوبگران و اغتشاشگران جدا کرده و مشت محکمی بر دهان آشوبگران و اغتشاشگران وقایع اخیر زدند.

مردم از ناامن شدن کشور و خوشحالی دشمنان ناراحت بودند و با حضور و اجتماع در خیابان در صدد شدند تا از طریق قانونی اعتراض و صدای بحق خود را به گوش مسئولین برسانند.

یکی از بانوان شرکت کنندگان در مراسم گفت: بار دیگر با بصیرت و هوشیاری طومار ننگین اغتشاشگران و آشوبگران را در هم خواهیم پیچید و در برابر توطئه استکبار جهانی خواهیم ایستاد.

بانویی خانه دار در تجمع بیان کرد: تورم و گرانی هست ما هم در سختی هستیم ولی رهبر و انقلابمان را دوست داریم و برای خون شهدا ارزش قائل هستیم. اینقدر هم بی چشم و رو نیستیم که بگوییم انقلاب و نظام اسلامی را نمی خواهیم.

بانویی دیگر که با صدای بلند در بین جمعیت شعار می داد گفت: ما اعتراض داریم بله، به وضعیت تورم، گرانی، بیکاری.. ولی معقولانه نه وحشیانه. این که کسانی به بیت المال صدمه وارد می کنند و اموال مردم بیگناه را غارت می کنند و به آنها ضرر می زنند درد معیشت مردم را ندارند دردشان چیز دیگری است چرا که این افراد هم جزء مردم هستند و گناهی ندارند که این همه خسارت و صدمه ببینند.

دانش آموزی که با دوستان و همکلاسی هایش به مراسم آمده بود گفت: مردم ایران بر سر آرمان های انقلاب ایستاده اند و دشمنان بدانند هر چقدر هم تلاش کنند نمی توانند به ذره ای از خاک این سرزمین طمع کرده و دستبرد بزنند.

بانویی که با بچه ی شیرخواره اش به اعتراض به جماعت اغتشاشگر به مراسم آمده بود گفت: متاسفانه برخی افراد ساده لوح و جاهل با آشوبگران و ارازل اوباش در هم آمیخته اند و با بی غیرتی و بی حیایی آرامش و امنیت مردم را بهم زده اند.

در میان جمع بانویی سالمند گفت: دولت و مسئولین باید اعتراض مردم را بشنوند و برای معیشت مردم کاری کنند. رخنه افراد ضد انقلاب در جمع معترضین دارد کشور را به آشوب میکشد و زندگی مردم را به خطر می اندازد.

دیگر شرکت کننده ای در مراسم امروز بیان کرد: اجازه نخواهیم داد سوء استفاده گران از بیان خواسته های به حق مردم سوء استفاده کرده و موج سواری کنند.

در میان جمع بانویی فرهیخته و آشنا به چشم آمد که به خبرنگار ما گفت: آشوبگرانی که با اقدامات جنایت آمیز به اموال عمومی و مردم خسارت وارد می کنند دلسوز این مردم نیستند و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار