دکتر سید بصیر هاشمی: مرکز کاشت حلزون شنوایی فارس از بهمن سال ۸۲ فعالیت خود را بعنوان چهارمین مرکز ایران و سومین شهر بعد از تهران، با انجام دو عمل هم زمان در بیمارستان خلیلی شروع کردو همچنان در حال خدمت به بیماران است.
کد خبر: ۵۴۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 04 January 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر سید بصیر هاشمی اضافه کرد: مرکز کاشت حلزون شنوایی فارس از بهمن سال ۸۲ فعالیت خود را بعنوان چهارمین مرکز ایران و سومین شهر بعد از تهران، با انجام دو عمل هم زمان در بیمارستان خلیلی شروع کرد و همچنان در حال خدمت به مریض ها هست.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اظهار این که شهر شیراز از نظر تعداد کاشت حلزون شنوایی انجام شده، دومین مرکز کشور بعد از تهران هست، اضافه کرد: مرکز کاشت حلزون شنوایی این کلانشهر در مرکز آموزشی درمانی خلیلی، بعنوان تنها مرکز دولتی عرضه دهنده این خدمت در جنوب کشور فعالیت دارد.
ریاست مرکز کاشت حلزون شنوایی شیراز دنبال کرد: هم اینک ۸۰ مریض در کمیسیون، کاندید مناسب برای کاشت حلزون شنوایی معروف اند و منتظر ارسال دستگاه مورد احتیاج از جانب هیات امنای صرفه جویی ارزی برای این گروه از مریض ها هستیم.
ریاست مرکز کاشت حلزون شنوایی شیراز اظهار کرد: تمامی مراحل گفتار درمانی، تنظیم، بررسی و تعلیم پردازشگر گفتار در مرکز آموزشی درمانی خلیلی و مرکز کاشت حلزون شنوایی، به همت نیکوکاران و اعضای تیم کاشت انجام می پذیرد.
پروتز کاشت حلزونی، ابزاری الکترونیکی هست که از مسیر جراحی در گوش داخلی قرار می گیرد و احساس شنیدن صدا در اشخاص ناشنوا یا کم شنوای عمیق را فراهم می کند.
۶۱۱۳/ ۲۰۲۷

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار