رسانه های ضد انقلاب خبر از اختشاش درگیری و خسارت به اموال عمومی در ممسنی می دهند اما باید گفت که شهر در امن و امان است و آنها از این تجمع بدون خشونت نورآبادی ها سوء استفاده می کنند
کد خبر: ۵۴۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 02 January 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: نمایی از مناطق مختلف نورآباد تهیه شده است که نشان می دهد پس از تجمع اعتراضی مردم هیچگونه خسارتی به اموال عمومی وارد نشده، آنچه در رسانه های بیگانه منتشر میشود فقط برای سیاه نمایی و نازیبا نشان دادن جلوه ممسنی است

 

نقش شبکه های اجتماعی و تحریک عده ای در این شبکه های تعاملی به خصوص توییتر و تلگرام را در کارزار اعتراضات چند روز گذشته را نمی توان نادیده گرفت، از پخش بی وقفه برخی اغتشاشات گرفته تا اعلام خبرهای کذب .

برخی کانال ها که بیشتر آنها در خارج از کشور مدیریت می شوند به این اخبار در فضا مجازی دامن زدند و با انتشار پست هایی آتش فتنه را برای تحریک مردم و حضور در خیابان ها و برهم زدن نظم شعله ورتر می کنند.

 

لذا باید مردم آگاهانه به رسانه ها و شبکه های اجتماعی بنگرند بدون شک تاثیر و کارکرد شبکه‌های اجتماعی در ایران تا حدود زیادی با دیگر کشور‌ها متفاوت است اما آنچه که نقطه تشابه جامعه ایرانی را در استفاده از این رسانه‌ها با دیگر جوامع،تشکیل می‌دهند کارکرد شبکه‌های اجتماعی است. اما با اینحال بدون شک همین نکته هم در ایران به مراتب پررنگ‌تر از دیگر کشورها است. به اینصورت که علاوه بر اینکه شبکه‌های اجتماعی در ایران مانند یک آلترناتیو عمل می‌کند از سوی دیگر به نوعی عامل ثانویه در ایجاد و تشدید و گسترش رویدادهای روزانه یا بحران‌های اتفاقی و گذرا می‌شوند که شاید بتوان یکی از دلایل آن را تمایل بسیار،کاربران شبکه‌های اجتماعی برای دیده شدن از طریق ارائه اخبار یا فیلم‌ها و عکس‌های رخدادهای مهم دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار