معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت وزش و جوانان کشور گفت: در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان بیش از چهارهزار طرح نیمه تمام دارد که باید تا پایان سال به اتمام برسند و برای تکمیل این تعداد طرح اعتباری بیش از هشت هزار میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۵۴۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 31 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- امیررضا خادم در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: ورزش و جوانان محدود به یک حوزه نیست بلکه فعالیت‌های آن فرابخشی است و بخش‌های هم‌سطح ورزش و جوانان و پرسنل ادارات ورزش و جوانان همچون پیشکسوتان، مربیان و سازمان‌های مردم نهاد و ... در استان می‌توانند کمک جدی برای پیشرفت ورزش استان داشته باشند.
وی افزود: توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ترغیب و حمایت از این بخش در حوزه ورزش و جوانان نیاز جدی است اما در کشور در مواجه با سرمایه‌گذار بخش خصوصی، خوش استقبال و بد بدرقه عمل می‌شود.
خادم اضافه کرد: به دلیل نشاطی که در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد بخش خصوصی به سمت این حوزه گرایش دارد اما جامعه ورزشی‌ به گونه‌ای عمل می‌کنند که سرمایه‌گذارانی که قصد کمک دارد و به طور طبیعی و منطقی بهره اقتصادی و معنوی از کار خود را خواهد برد، پس از چندی سرخورده و پشیمان شود و این زمینه‌ای می‌شود تا دیگران نیز به این حوزه ورود پیدا نکنند.
وی تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا با هم‌سویی و مشارکت با سرمایه‌گذار به نوعی که دو طرف بُرد داشته باشند، سرمایه‌گذار به این حوزه وارد شود.
خادم بیان کرد: در بودجه سال جاری اعتبار مناسبی به ورزش و جوانان تعلق گرفت و راه‌اندازی خانه‌های جوان در کشور از محل همین اعتبارات بود.
وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود در این استان به ورزش بانوان به اندازه آقایان توجه شود، تاکید کرد: کسب مدال‌های رنگارنگ و پرتعداد بانوان در مسابقات آسیایی نشان از وجود پتانسی بسیار در این حوزه است و این در حالی است که با وجود اینکه به میزان محدودی به ورزش بانوان توجه شده است اما نتایجی تقریبا برابر با آقایان توسط بانوان حاصل شد.
خادم گفت:  ایجاد فضای ورزشی مناسب بانوان با وجود محدودیت اسپانسر و نیاز به فضای سرپوشیده، مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان بیش از چهارهزار طرح نیمه تمام دارد که باید تا پایان سال به اتمام برسند و برای تکمیل این تعداد طرح اعتباری بیش از هشت هزار میلیارد تومان نیاز است.
وی با بیان اینکه هر جامعه‌ای با مشکلات گوناگون روبرو است، گفت: دو عنصر ورزش و هنر امید بخش، نشاط آفرین، روحیه آفرین و ایجاد کننده سلامت روحی و جسمی افراد آن جامعه است.
خادم ادامه داد: موفقیت یک تیم ورزشی موجب ایجاد نشاط محسوس در جامعه می‌شود و خلق یک اثر هنری دلنشین و آثاری که بر بخش عمده یک جامعه دارد با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل اثربخشی عنصر ورزش و هنر، انتظار می‌رود مدیران در قسمت‌های مختلف توجه جدی به این امر داشته باشند اما گاهی غلبه مسائل روزمره اعم از اقتصادی و سیاسی و ... موجب می‌شود تا به ورزش و هنر کمتر توجه شود و عقب ماندگی‌ها به شکل متوالی ایجاد شده و فضای مناسبی حاصل نشود.
خادم با اشاره به اینکه مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری به حوزه ورزش و جونان علاقمند است، تاکید کرد: این یک فرصت مناسب برای مجموعه ورزش و جوانان استان به منظور دست‌یابی به پیشرفت محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مدیریت جدید مجموعه ورزش و جوانان استان با مسئولان ارشد استان تعامل مطلوب داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار