کد خبر: ۵۴۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 31 December 2017

تابناک فارس:چند روزیست در چندین شهر کشور تعدادی از مردم در اعتراض به وضعیت خراب معیشتی و اوضاع درهم اقتصاد کشور اقدام به تجمع اعتراض آمیز کردند.

چند نکته بسیار مهم در خصوص این تجمعات قابل ذکر است:

مهمترین نکته در خصوص تجمعات این است که مسئولان بالاخره به خود بیایند و فکری به حال وضعیت بی ثبات اقتصادی و خراب معیشتی مردم کنند.

فکری به حال فساد اقتصادی و اختلاس هایی کنند که مردم حتی قادر به تصور کردن این حجم از پول نیستند.

فکری به حال وضعیت بانک ها کنند که خون مردم را در شیشه کرده اند و انگار نه انگار که تحت لوای نظام اسلامیند و به گفته مراجع تقلید بدون شک رباخوارند.

بانک هایی که برای 5 میلیون وام پدر مردم را در می آورند اما وام های چند هزار میلیاردی که هیچ گاه هم پس داده نمی شوند را بیخیال می شوند.

فکری به حال بروکراسی مشمئز کننده و بی مسئولیتی اکثر مدیران(چه دون پایه و چه بلند پایه) که مردم را به ستوه آورده است بکنند.

ایجاد یک مکانیزم نظارتی در سازمان ها و ادارات و نهادها می تواند آشکارکننده وضعیت فاجعه بار و حجم بی مسئولیتی و کار رفع تکلیفی در ادارات و سازمان ها باشد.

اما نکته خطاب به تجمع کنندگان:

صدالبته که مردم حق دارند مطالبه کنند و حتی برای تجمع و اعتراض آن ها بر اساس قانون اساسی منعی وجود ندارد اما؛

اما باید مراقب موج سواران و معاندان و عقده گشایی دشمنان بود.

اگر می خواهد تجمعی شود موضوع اعتراض و مسئول برپایی تجمع باید معلوم باشد.اگر معترضان به این نکته توجه نکنند هدف اصلی اعتراض منحرف شده و فقط زمینه ای برای عقده گشایان فراهم می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار