معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از طلب ۹۵۰ میلیارد تومانی دانشگاه از بیمه‌ها تا پایان آبان سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 28 December 2017

سید جلیل معصومی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: با وجود این حجم از مطالبات، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همواره به بهترین نحو، نقش خود را در امر خدمات رسانی به مردم در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها، نه تنها به مردم استان، بلکه حتی به مراجعان استان‌های همجوار ایفا کرده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز تنها دانشگاهی است که بیشترین درصد اساتید تمام وقت هیأت علمی را به خود اختصاص داده است که به تبع آن پزشکان ارائه خدمت در بخش خصوصی را متوقف کرده و به صورت انحصاری در واحد‌های دولتی و با تعرفه دولتی به ارائه خدمت می‌پردازند که این امر به صورت جدی موجب افزایش مطالبات از بیمه‌ها به جای دریافت از بیمار (در بخش خصوصی) شده و پزشکان نیز تنها محل درآمدشان از واحد‌های دولتی بوده و درآمدی از بخش خصوصی نداشته و بدین لحاظ به خاطر کارانه‌های معوق گذسته با مشکلات بسیاری مواجه شده اند.

معصومی اضافه کرد: مبلغ ۹۵۰ میلیارد تومانی مطالبه‌های دانشگاه از بیمه‌ها تا پایان آبان امسال، شامل ۴۵۰ میلیارد تومان از بیمه سلامت، ۴۵۰ میلیارد تومان از بیمه تامین اجتماعی و مابقی از سایر بیمه‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار