استاندار فارس با بیان اینکه شیراز باید به نماد فرهنگی کشور تبدیل شود از شورای شهر خواست تا این کار بزرگ اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند و سیاست های لازم و اجرایی آن را تدوین نمایند و با اطلاع رسانی دقیق، مشارکت و همراهی شهروندان را در تحقق این امر مهم به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 28 December 2017

تابناک فارس:بله شیراز باید نماد فرهنگی شود.اصلا شیراز نماد فرهنگی است.اما این مسئولان بی تفاوت و بی خیال استان هستند که ظاهرا کوچکترین اهمیتی به این موضوع نمی دهند.

وقتی یک رئیس جمهور بدون دلیل و بخاطر سوت و کف عده ای عنوان پایتختی را به راحتی در چند لحظه از شهری به شهر دیگر تغییر می دهد و صدای هیچکس هم در نمی آید چه امیدی به نماد فرهنگی شدن پایتخت تاریخ و فرهنگ ایران است؟

مهندس اسماعیل تبادار که در ديدار با اعضاي شوراي شهر و شهردار شيراز ضمن تاكيد بر حمايت از سرمايه گذاري در راستاي ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي افزود: در هشت ماهه نخست سال جاري مبلغ 855 ميليون دلار سرمايه جلب و جذب شده است و خوشبختانه مديران استان در راستاي جذب سرمايه گذار به صورت كانوني و متمركز كارها را پيگيري مي نمايند و از جزيره اي عمل كردن پرهيز مي نمايند.

وي با بيان اينكه وجود منابع معدني و صنعتي فارس را به استاني صنعتي تبديل كرده است خواستار توجه و بهره گيري بيشتر از اين ظرفيت ها شد و از مديران استان خواست تا در ايجاد كارخانه هاي پائين دستي اين معادن در فارس نقش آفرين باشند.

عجب!یعنی الان استان فارس صنعتی است؟خیلی مشتاقیم بدانیم اگر فارس صنعتی است،کجا صنعتی نیست؟

استاندار فارس همچنين گردشگري را يكي از ظرفيت هاي مهم و برجسته استان برشمرد و افزود: گردشگري مي تواند زمينه ساز ايجاد اشتغال سهل و آسان در فارس باشد و بايد در كنار توجه به صنعت به حوزه گردشگري و كشاورزي نيز توجه ويژه اي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار