کد خبر: ۵۴۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 18 December 2017
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال، ازدوج و میانیگن سپرده‌ها مطابق با تعهداتمان نداریم.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ارسلان حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: این صندوق یکی از مهمترین اولویت‌هایش پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال بوده و در این زمینه در حد توانمان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه 9 تفاهم نامه با نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی منعقد کرده‌ایم، ادامه داد: تسهیلات با کارمزد پایین در 3 بخش اشتغال، ازدواج و میانگین سپرده‌گذاری پرداخت می‌کنیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تعهدات زیادی در زمینه پرداخت تسهیلات در دو بخش اشتغال و ازدواج داریم و به نوعی تعهداتمان بیش از ظرفیتمان بوده ولی با همین شرایط سعی می‌کنیم جونان را راضی نگه داریم.

حسن‌پور بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر اشتغال و ازدواج و معرفی متقاضیان به صندوق کارآفرینی امید تمامی اعتبارات یکساله این صندوق در نیمه نخست امسال جذب شد.

وی با بیان اینکه ماهیانه 15 میلیارد ریال جذب می‌کنیم، بیان کرد: از این میزان 30 درصد سپرده‌های وجوه مردمی و مابقی اشتغال و ازدواج است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار