فرمانده انتظامی فارس؛بیشترین جرائم راهنمایی و رانندگی کشور در ۹ ماهه نخست امسال مربوط به رانندگان فارس است.
کد خبر: ۵۳۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 17 December 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما: فرمانده انتظامی فارس در همایشی که به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل در شیراز برگزار شد،  با اشاره به اینکه فارس کمربند ارتباطی شمال به جنوب کشور است ،آمار تصادفات برون و درون شهری و  رتبه نخست در این زمینه را زیبنده فارس ندانست.

سردار گودرزی با بیان اینکه کمتر از دو درصد از موتورسواران فارس از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند، افزود: این موضوع باعث شده تا ۴۰ درصد از کشته شدگان سوانح مربوط به این افراد باشد.
وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر ۲۷۰ هزار نفر در فارس بر اثر تصادفات دچار معلولیت شدند، گفت: بیشترین جرائم راهنمایی و رانندگی کشور در ۹ ماهه نخست امسال مربوط به رانندگان استان فارس است.

شهردار شیراز هم در این همایش با اشاره به هوشمند سازی شهر، گفت: با هوشمند سازی شهر در کنار توسعه حمل ونقل ریلی شهر شاهد کاهش تصادفات و ترافیک در کلان شهر شیراز خواهیم بود.
اسکندرپور تصریح کرد: شیراز ۶ خط مترو درنظر گرفته شده است که با گذشت ۱۶ سال تاکنون یک خط آن بهره برداری رسیده و این هم به دلیل هزینه‌های بالا است. 
وی اظهار داشت: برای اجرای خط ۲ به چهار هزار میلیارد و خط ۳ سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که باید تا ۳ سال آینده تامین اعتبار شوند. 
اسکندرپور با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل مهمترین دستور کار شهرداری شیراز است، ادامه داد: رفع نقاط حادثه خیز، توسعه اتوبوس‌های درون شهری و ساماندهی تاکسی‌های شیراز مهمترین برنامه‌های دردست اجرای این شهرداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار