رییس هیأت ورزش های همگانی استان فارس گفت: تیم استان فارس در سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان کشور موفق شد عنوان نخست را از آن خود کند.
کد خبر: ۵۳۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 17 December 2017

تابناک فارس به نقل از ایپنا:سیروس پاک فطرت امروز با اعلام این خبر، تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها، زهرا بهمني و نيلوفر دانشور از استان فارس با کسب ۱۰۰ امتیاز به ترتیب مدال طلای رده سنی اول و دوم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: در رده سني چهارم و ششم نیز، به ترتیب سميرا داوودي با امتياز ٩٩/٤٦ و پروين زيدي كوله‌پارچه با کسب امتياز ٩١/٨٦ هر دو از استان فارس بر سکوی دوم ایستادند و معصومه حميدي دیگر بانوی فارسی در رده سنی هفتم با امتياز ٩٧/٣٥ به نشان برنز دست یافت.

رییس هیأت ورزش های همگانی استان فارس با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۷ رده سنی برگزار شد، افزود: در نهایت تیم استان فارس با کسب ٦٦٣/٧٨ امتياز، عنوان قهرمانی را کسب کرد. تهران با ٦٤٢/٣٨ امتياز دوم شد و استان خراسان رضوي با کسب ٦٣٢/٢٧ امتياز بر سکوی سوم قرار گرفت.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان ایران از ۲۳ آذرماه به مدت دو روز با حضور۲۵۰ نفر از ۲۹ استان کشور در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار