شاهین ثاقبی و بختیار رحمانی پس از یکی دو فصل ناکامی، امیدوارند در تیم جدید به موفقیت هایی برسند که ختم به حضور در تیم ملی شود.
کد خبر: ۵۳۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 14 December 2017
به گزارش تابناک : شاهین ثاقبی و بختیار رحمانی پس از یکی دو فصل ناکامی، امیدوارند در تیم جدید به موفقیت هایی برسند که ختم به حضور در تیم ملی شود.
این دو خیلی زود در نقل و انتقالات زمستانی تیم آینده خود را مشخص کردند و حالا بختیار در ذوب آهن و ثاقبی در پیکان خواهند بود و امیدوار به تکرار روزهای خوب سه چهار سال پیش. رحمانی که تنها ۲۶ سال سن دارد، زمانی که در فولاد حضور داشت، پای ثابت اردوهای تیم ملی بود و یکی از هافبک های برتر فوتبال ایران شناخته می‌شد؛ اما موضوع کارت های پایان خدمت جعلی، سرنوشت او را متحول کرد تا اکنون برای بازگشت به دوران اوج، ماجراجویی های مختلفی را تجربه کند.
بختیار رحمانی که جوان ترین کاپیتان تاریخ لیگ برتر نیز هست، نیم فصل اول را در پیکان سپری کرد؛ اما زیر نظر مجید جلالی موفقیت های آنچنانی کسب نکرد و تصمیم به ترک پایتخت گرفت تا شانس خود در سال منتهی به جام جهانی در اصفهان و زیر نظر امیر قلعه نویی امتحان کند‌.
شاهین ثاقبی هم که روزگاری یکی از بهترین بازیکنان تیم های پایه ایران بود، پس از اتمام سربازی و بازگشت به ملوان از صفحه فوتبال ایران محو شد و در سپاهان نیز به توفیق آنچنانی نرسید تا حالا به دنبال بازگشت در پیکان باشد. ثاقبی ۲۴ ساله، یکی از فوتبالیست های آینده دار فوتبال ایران محسوب می‌شد؛ اما با توجه به افت در دو سه سال اخیر، تردیدهایی در ذهن اهالی فوتبال درخصوص او به وجود آمده است و حالا اوست که باید این تردیدزدایی را با درخشش در پیکان تهران انجام دهد.
در نهایت باید دید این دو بازیکن که از تهران به اصفهان و بالعکس منتقل شده اند، به روزهای اوج بازخواهند گشت یا خیر. اگرچه هر دو سن بسیار پایینی دارند؛ اما می‌توان گفت باشگاه های جدید، آخرین شانس های این بازیکنان برای بازگشت به سطح ملی محسوب می‌شوند.





منبع : پارس فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار