مدير منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجين گفت: طی هشت ماه سال جاری بيش از يک ميليون نفر از منطقه نمونه گردشگری بوستان باراجين بازدید کردند.
کد خبر: ۵۳۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 14 December 2017
داود میراشه در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین در حوزه گردشگری اظهار داشت: این استان دارای جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی بسیاری بوده که گردشگران و مسافران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: مجموعه گردشگری، تفریحی بوستان باراجین بازدیدکنندگان و علاقمندان بسیاری را به خود اختصاص داده به طوری که طی هشت ماه سال جاری بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر در این منطقه حضور پیدا کرده‌اند.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین گفت: این بوستان یکی از بوستان‌های خوش آب و هوا و سرسبز قزوین در منطقه‌ای کوهستانی بوده که در این مدت بیش از 200 هزار خودرو گردشگر وارد این منطقه شده و مورد استقبال بی‌نظیر آن‌ها قرار گرفته است.

میراشه عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته بیشترین حضور گردشگر در منطقه گردشگری و تفریحی بوستان باراجین طی تیر ماه سال جاری بوده است.

این مسؤول تصریح کرد: در بافت‌های تاریخی و طبیعی استان قزوین به ویژه در بوستان باراجین برنامه‌های متنوعی اجرا شده که در افزایش حضور گردشگران، رونق گرفتن صنعت گردشگری و جذب سرمایه‌گذار در استان نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

گفتنی است، بوستان یک هزار و 400 هکتاری باراجین در سال 1392 از سوی معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان شهر پاک ایران انتخاب شد.

این بوستان دارای دهکده طبیعت بوده که بیش از یک هزار و 700 گونه پرنده را در خود جای داده و زیستگاه پرندگان شکاری عقاب، شاهین و دیگر جانوران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار