رئیس هیأت کوهنوردی قزوین خبر داد
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین از برگزاری نخستین دوره بین‌المللی طراحی بازی‌های حرکتی و ورزشی کودکان خبر داد و گفت: علیرضا بلاغی و سمیرا کریمی دو نفر از مربیان صعودهای ورزشی استان هم در این دوره حاضر هستند.
کد خبر: ۵۳۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 14 December 2017
غلامحسن نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برگزاری نخستین دوره بین‌المللی طراحی بازی‌های حرکتی و ورزشی کودکان خبر داد و اظهار داشت: این دوره از 22 تا 24 آذر ماه سال جاری با حضور بیش از 130 شرکت‌کننده به مدت سه روز در تهران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: علیرضا بلاغی و سمیرا کریمی دو نفر از مربیان صعودهای ورزشی استان قزوین هم در این دوره حاضر هستند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین با اشاره به دیواره درای‌تولینگ در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان اضافه کرد: از محسن بهشتی‌راد و دیگر اعضای این هیأت به جهت ساخت این دیواره قدردانی می‌کنم چراکه در راستای توسعه همه‌جانبه ورزشی پایدار برای استان تلاش می‌کنند.

نکونام مطرح کرد: مسابقات درای‌تولینگ جام فجر و گرامیداشت هفته وحدت در قزوین با حضور ورزشکاران آقا و بانو در دو رشته سرعت، سرطناب با شرکت بیش از 35 ورزشکار به مدت دو روز در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

این مسؤول ورزشی به رضا علیپور مردم عمودی جهان اشاره کرد و گفت: این قهرمان قزوینی توانسته مدال‌ها بسیاری را کسب کند و به تازگی هم به عنوان کارشناس تربیت‌بدنی در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین مشغول به کار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار