تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از اتمام نیم فصل نقل و انتقالات قصد دارد با جذب بازیکنان جدید تیم خود را تقویت کند و از تمامی ظرفیت‌های لیست خود استفاده کند.
کد خبر: ۵۳۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 13 December 2017
 باشگاه تراکتورسازی به دلیل شکایت بازیکنان خارجی خود از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد و در فصل جاری از مشکلاتی مثل کمبود بازیکن رنج می برد.

این روزها تراکتورسازی در صدر اخبار نقل و انتقالات است و صحبت‌های زیادی در مورد جذب بازیکنان مختلف در این تیم مطرح می‌شود که این مسئله این شائبه را در اذهان ایجاد می‌کند که مگر هر تیم در نیم فصل نقل و انتقالات چند بازیکن می‌تواند جذب کند؟

در همین رابطه فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه هر تیم چند سهمیه برای جذب بازیکن جدید دارد، گفت: در نقل و انتقالات نیم فصل 6 بازیکن می‌تواند جذب کند. در این بین یک قانون پزشکی هم وجود دارد. اگر ایفمارک تائید کند یک بازیکن مصدوم است و حداقل نیم فصل نمی‌تواند بازی کند باشگاه می‌تواند به جای او بازیکن دیگری را جذب کند. این قانون سال‌هاست که وجود دارد.

وی در مورد اینکه باشگاه‌ها چه زمان می‌توانند از سهمیه آزاد استفاده کنند، تصریح کرد: هر تیم سه سهمیه آزاد فیفا دارد و اگر لیست خالی باشد هر زمان که بخواهند می‌توانند از این سه سهمیه استفاده کنند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به صحبت‌های محمودزاده تراکتورسازی مثل هر تیمی می‌تواند 6 بازیکن جدید جذب کند که تا به این لحظه 5 بازیکن از سهمیه‌های خود را گرفته است.

اینطور که گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی قصد دارد نام هادی محمدی و امیر نصرآزادانی را از لیست خارج کند. آزادانی چندی قبل دچار پارگی رباط شد و تا آخر فصل نمی‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند اما وضعیت محمدی کمی متفاوت است. محمد 20 تیر مصدوم شد. تا به الان 6 ماه از زمان مصدومیت این بازیکن گذشته است. معمولا دوران نقاهت رباط صلیبی 6 تا 7 ماه است. با توجه به این شرایط محمدی  حدودا از بهمن‌ماه می‌تواند به میادین باز گردد بدین ترتیب او می‌تواند در  لیگ قهرمان آسیا و دیدارهای پایانی لیگ برتر تیمش را همراهی کند. به هر حال باید دید آیا با توجه به این شرایط وضعیت محمدی به شکلی هست که این بازیکن را تراکتورسازی بتواند از لیست خارج کند یا نه.

با احتساب تمامی این موارد تراکتورسازی در صورت خروج نام محمدی و نصرآزادانی با 6 سهمیه نیم فصل سه سهمیه فیفا می‌تواند یازده بازیکن بگیرد. اما اگر شرایط محمدی به گونه‌ای بود که ایفمارک مصدومیت او تا پایان فصل را تائید نکرد تراکتورسازی تنها 10 بازیکن می‌تواند جذب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار