رئیس هیئت بسکتبال قم:
رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: هزینه‌های لیگ یک بسیار بالاتر از توان باشگاه‌های استان است برای مثال ورودی لیگ یک چهل میلیون تومان بود که هیچ‌یک از نمایندگان استان قم قادر به پرداخت چنین هزینه‌ای نبودند.
کد خبر: ۵۳۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 12 December 2017
به گزارش تابناک قم، مرتضی سخایی اظهار داشت: در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور برای نخستین‌بار استان قم شاهد حضور دو نماینده در این مسابقات است.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم افزود: تیم‌های مهتاب و خلیج‌فارس قم دو نماینده استان در این مسابقات بوده و هیئت نیز هر کاری که در توان مسئولیتی آن باشد دریغ نمی‌کند تا نمایندگان قم در طول مسابقات موفق ظاهر شوند.

وی در مورد اینکه استان قم سهمیه لیگ دسته اول را داشته اما بدون استفاده رها شده است، گفت: هزینه‌های لیگ یک بسیار بالاتر از توان باشگاه‌های استان است برای مثال ورودی لیگ یک چهل میلیون تومان بود که هیچ‌یک از نمایندگان استان قم قادر به پرداخت چنین هزینه‌ای نبودند.

سخایی بیان کرد: این دو تیم برای پایه‌ریزی جوانان قمی از لیگ دو شروع کرده‌اند و امیدواریم با صعود هر دو آن‌ها را متحد کنیم و با جذب یک اسپانسر فصل آینده شاهد حضور نماینده قم در لیگ یک باشیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم درباره برگزاری لیگ‌های داخلی توضیح داد: لیگ‌های دختران در فصل تابستان به انجام رسید و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از دهه فجر نیز مسابقات مینی بسکتبال و نونهالان دختران نیز مجدداً استارت می‌خورد.

وی تصریح کرد: در راستای طرح ورزش همگانی در رشته بسکتبال جمعه هفته جاری مسابقه پرتاب پنالتی بین دختران و مادران بسکتبالیست در سالن شهید رضاییان برگزار خواهد شد.

سخایی گفت: لیگ‌های داخلی بخش پسران در رده سنی نونهالان هم از روز 17 آذرماه با حضور 5 تیم آغاز شده و پس‌ از آن مسابقات مینی بسکتبال، نوجوانان و جوانان را برگزار خواهیم کرد و مسابقات لیگ دستجات آزاد در دهه فجر برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار