رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از ایجاد کانون فارغ‌التحصیلان رشته نمایش در این انجمن در آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 12 December 2017
محمد یاقوت‌پور در این باره اظهار کرد: از بدو انتخاب هیات رییسه جدید انجمن هنرهای نمایشی استان درصدد بودیم تا با ایجاد کانون فارغ‌التحصیلان نمایش استان از دوستان فارغ‌التحصیل و البته دانشجویان خوزستانی رشته نمایش در خصوص شناسایی این دوستان و ایجاد تشکلی صنفی در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی بهره‌مند شویم.

وی افزود: این گام نخست است و گام‌های بعدی به پیشنهاد خود دوستان و با پیگیری‌های انجمن هنرهای نمایشی استان که در ایام پیش رو و مهمتر از همه برگزاری جشنواره تئاتر فجر استانی در اوایل دی ماه برداشته خواهد شد.

یاقوت‌پور با بیان این که انجمن هنرهای نمایشی خوزستان قصد برگزاری اولین نشست فارغ‌التحصیلان رشته نمایش استان را دارد توضیح داد: از اهداف غایی این تشکل می‌تواند ایجاد دانشکده‌های تئاتری در دانشگاه‌های متقاضی استان باشد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به پویایی این روزهای تئاتر استان به عنوان هنر شاخص و تاثیرگذار و میزان بالای علاقه‌مندی که اکنون به این هنر قدسی در استان ایجاد شده است این حرکت می‌تواند در تعالی کیفی هنرمندان و علاقه‌مندان به نمایش بسیار تاثیرگذار باشد.
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار