مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس از راه‌اندازی هم‌زمان 15 مرکز اورژانس اجتماعی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 12 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: سیدمرتضی موسوی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های اداره بهزیستی این شهرستان، اظهار داشت: امروز 8 پروژه در لارستان مورد بهر برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این طرح‌ها، افزود: مرکز اورژانس اجتماعی لارستان با زیربنای 300 متر مربع با هزینه یک میلیارد تومان توسط بنیاد نیک اندیشان هاشمی ساخته‌شده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس با بیان اینکه مرکز اورژانس اجتماعی لارستان به نمایندگی از 15 مرکز اجتماعی در استان فارس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این 15 مرکز برای شهرستانهای قیروکارزین، لارستان، لامرد، فیروزآباد، ممسنی، رستم، سپیدان، اقلید، ارسنجان، داراب، زرین‌دشت، خرم بید و کلال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه 10 درصد مراکز اورژانس اجتماعی کشور در استان فارس اجرایی شده است، ادامه داد: از 150 مرکز تازه تأسیس استان فارس، 15 مرکز آن متعلق به این استان بوده است.

موسوی از افتتاح نخستین مرکز جامع توان‌بخشی استان فارس در لارستان خبر داد و گفت: این مرکز توسط مرکز نیک اندیشان هاشمی زاده با مساحت 500 متر مربع با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان شامل بخش‌های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی‌سنجی و مشاوره توان‌بخشی راه‌اندازی شده است.

این مسوول بابیان اینکه 2 کارگاه اشتغالزایی که توسط مؤسسه نیک اندیشان هاشمی زاده با هزینه‌ای بالغ‌بر 3 میلیارد تومان ساخته‌شده است مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد افزود: مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست با 100 متر مربع زیربنا و سرمایه‌گذاری 1 میلیارد تومانی نیک‌اندیش رضاعلی استوار به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان اداری بهزیستی در بخش اوز لارستان، گفت: این ساختمان با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان توسط خیرین و مؤسسه سلمان فارسی ساخته‌شده است.

وی بیان کرد: 8 باب واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای 2 معلول و کلنگ زنی 14 باب مسکن در لارستان انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار