رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجباری شدن غربالگری ژنتیک ازدواج خبر داد و گفت: این کار به منظور پیشگیری از تولد 30 هزار کودک معلولی است که در کشور متولد می‌شود که نیمی از این میزان قابل کنترل است.
کد خبر: ۵۳۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 11 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:انوشیروان محسنی بندپی عصرامروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های بهزیستی این شهرستان با بیان اینکه اداره کل بهزیستی فارس در 3 سال گذشته در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرده است اظهار داشت: با توجه به تحولات صنعتی و مجازی در جامعه آسیبهای اجتماعی نیز روبه فزونی گذاشته است.

وی با تأکید بر پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی افزود: طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی از دانش‌آموزان برای توانمندی و افزایش حمایت‌های روانی و اجتماعی و همچنین فراگیری مهارت‌های زندگی در سطح کشور در حال اجراست.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجباری شدن غربالگری ژنتیک ازدواج خبر داد و تصریح کرد: این کار به منظور پیشگیری از تولد 30 هزار کودک معلولی است که در کشور متولد می‌شود که نیمی از این میزان قابل کنترل است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در لارستان ادامه داد: اورژانس اجتماعی با هدف تقویت سلامت اجتماعی در رفع بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی با مشاوره‌های به هنگام فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در سال 1394 بیش از 4 هزار نفر با مداخلات به هنگام کارشناسان بهزیستی از انجام خودکشی منصرف شدند که این آمار در سال 95 به بیش از 5 هزار نفر رسیده است، یادآور شد: اورژانس اجتماعی در این روز در شهرستان لارستان و 15 شهر دیگر استان فارس مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار