مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: شیراز به عنوان سومین حرم با داشتن ظرفیت های مذهبی مناسب می تواند جایگاه واقعی خود را در بحث گردشگری مذهبی به دست آورد.
کد خبر: ۵۳۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 11 December 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان:دکتر مصیب امیری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس درنهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری «پارس» با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه یکی از مهمترین راه های معرفی گردشگری است، گفت: برگزاری نمایشگاه در سال 300 میلیارد دلار عاید اقتصاد جهانی می کند.
 
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه های گردشگری عامل توسعه و اشتغال خواهد بود، اظهار داشت: رونق اقتصاد مقاومتی، معرفی ظرفیت هایی که به رشد مناسبی دست یافته اند از  اهداف برگزاری نمایشگاه های گردشگری است.
 
مدیر کل میراث فرهنگی فارس با اشاره به اینکه نمایشگاه های گردشگری یکی از راه های شناخت و کشف ظرفیت های گردشگری در داخل و خارج کشور است، افزود: تشکیل شرکت های خصوصی و ایجاد اشتغال از مهمترین دستاوردهای نمایشگاه های گردشگری است.
 
وی با تاکید بر اینکه در سال 2106، بیش از یک میلیارد سفر گردشگری انجام شد که یک چهارم آن به آسیا رسید، اضافه کرد: گردشگری مذهبی یکی از مهمترین سرفصل های گردشگری است و جاذبه های مذهبی هرساله تعداد زیادی از گردشگران به خود جذب می کند.
 
امیری اظهار داشت: شیراز به عنوان سومین حرم با داشتن ظرفیت های مذهبی مناسب می تواند جایگاه واقعی خود را در بحث گردشگری مذهبی به دست آورد.
 
وی گفت: این نمایشگاه در مساحت 11 هزار متر مربعی با وجود 200 غرفه از امروز به مدت سه شیراز در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز از ساعت 16 تا 22 میزبان علاقمندان به گردشگری است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار