در یکی از دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم صبای قم و فجر سپاسی شیراز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۳۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ 09 December 2017
تابناک فارس به نقل از دی اسپورت: در یکی از دیدارهای هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت 14 دو تیم صبای قم و فجر سپاسی شیراز در استادیوم یادگار امام قم به مصاف هم می روند.
 
حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:
 
نیم نگاهی به دیدارهای هفته گذشته دو تیم:
 
تیم فوتبال صبای قم در هفته شانزدهم مسابقات در خانه مقابل تیم ماشین سازی با تساوی بدون گل متوقف شد، تیم فجر سپاسی نیز در خانه با همین نتیجه مقابل تیم مدعی نساجی مازندران متوقف شد.
 
بررسی بر وضعیت کنونی دو تیم:
 
صبایی ها که در زمره ناکامان این فصل لیگ دسته اول بشمار می روند به نظر می رسد باید نیم فصل را با حضور در رده هفدهم جدول به پایان برسانند تا در صورت تقویت خود در فصل نقل و انتقالات زمستانه بتوانند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشند و از منطقه خطر فاصله بگیرند اما فجری ها که در چند هفته اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته اند و توانسته اند تا رده هفتم جدول خود را بالا بکشند حال جزو مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می روند و با تیم دوم تنها پنج امتیاز فاصله دارند.
 



 
مروری بر آمار و ارقام به جای مانده از عملکرد دو تیم:
 
سپید پوشان قمی از شانزده دیدار گذشته یک پیروزی، هفت تساوی و هشت شکست را بدست آورده اند و با 10 امتیاز در رده هفدهم جدول جای دارند. طلایی پوشان شیرازی نیز هفت پیروزی، چهار تساوی و پنج شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با 25 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم اکسین البرز در جایگاه هفتم جدول حضور دارند.
 
قمی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان ده گل به ثمر رسانده اند و در مقابل بیست و دو گل نیز دریافت کرده اند و پس از تیم راه آهن صاحب دومین خط حمله و خط دفاع ضعیف لیگ هستند. شیرازی ها نیز در تقابل با رقبا چهارده بار موفق به گلزنی شده اند در حالی که دوازده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند.
 
کسب سه امتیاز و تاثیر آن بر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی:
 
تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار سیزده امتیازی می شود و اگر چه تغییری در جایگاهش در جدول رده بندی ایجاد نمی شود اما به ادامه کار در نیم فصل دوم امیدوار می شود، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی تیم های نساجی و اکسین در امر نتیجه گیری می تواند به رده پنجم جدول صعود کند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار