خبر خوش ریاست دانشگاه پیام نور واحد سلماس به دانشجویان این دانشگاه در آستانه روز دانشجو
ضمن تقدیر و تشکر از ریاست و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد سلماس به سبب مهمان نوازی و ارائه توضیحات کافی ؛ گزیده ای از گفتگوی اختصاصی تابناک آذربایجان غربی با ریاست این واحد به شرح زیر می باشد.
کد خبر: ۵۳۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 06 December 2017

حاجیلو ؛ رییس دانشگاه پیام نور سلماس در گفتگوی اختصاصی با  تابناک آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو به تمامی دانشجویان ؛ با اعلام خبری خوش برای دانشجویان این واحد ؛ گفت : بزودی پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان سلماس از سرگیری خواهد شد و انشاا... جشن روز دانشجوی سال ۹۷ را در این ساختمان جشن خواهیم گرفت.


حاجیلو با اعلام این خبر افزود : با پیگیری های ریاست دانشگاه پیام نور سلماس و  با عنایات و پیگیری های آقایان دکتر امامعلی عاشری و  دکتر سید جواد طالب زاده ریاست و معاونت دانشگاه پیام نور استان و سایر همکاران ؛ از ۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به دانشگاه پیام نور استان ؛ مبلغ ۱ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور سلماس اختصاص یافته است


رییس دانشگاه پیام نور سلماس و تازه شهر با تشریح مراحل پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور این واحد گفت :

در سال ۱۳۸۷ زمین مربوطه توسط شهرداری و مسئولین مربوطه به این دانشگاه تحویل داده شد.

در سال ۱۳۹۱ با تلاش های رؤسای قبلی این واحد که جا دارد همین جا تقدیر و تشکر ویژه ای از زحماتشان داشته باشیم ؛ در عرض سه ماه در اسفند ۹۱  سند تک برگ این ساختمان آماده شد.

در بهمن ماه ۹۲؛ ساختمان مذکور به  مناقصه رفته و در فروردین ماه سال ۹۳ پس از تحویل زمین ؛ کلنگ زنی و ایجاد فاز اول پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان انجام شد که نهایتا در خرداد ماه ۹۶ از مجموع ۵ میلیارد تومان بودجه دانشگاه پیام نور استان ؛ مبلغ ۱ میلیارد تومان به پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور  سلماس تخصیص داده شد که با کارشناسی  های انجام شده می تواند  ۹۰% هزینه های پروژه مذکور را پوشش دهد.


وی در ادامه با اشاره به جزییات ساختمان دانشگاه افزود : ساختمان دانشگاه پیام نور سلماس در زمینی با بیش از یک هکتار (۱۱۲۳۰ متر مربع ) با ارزش ریالی بالای ۱۰ میلیارد تومان در حال احداث است که ۱۸۳۰ متر فضای آموزشی ؛ اداری در نظر گرفته شده است.

ساختمان از نوع تیپ ۱۱۰ می باشد.


جا دارد از همین تریبون ؛ مراتب تقدیر و تشکر دانشگاه پیام نور سلماس را از شورای محترم شهر ؛ شهردار و کارکنان شهرداری داشته باشیم که همکاری فوق العاده و ویژه ای را در خصوص اخذ پروانه و مراحل دیگر داشته اند به عمل بیاوریم


حاجیلو در ادامه گفتگویش با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در خصوص دانشگاه پیام نور شهرستان سلماس گفت : در حال حاضر بیش از هزار دانشجو در ۱۰ رشته تحصیلی موجود در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که همه ساله شاهد قبولی حداکثری دانشجویان این واحد در آزمون های ارشد و آزمون های وکالت واستخدامی و... هستیم که این خود افتخاری برای این دانشگاه می باشد.

وی در ادامه با اعلام خبر افزایش رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه پیام نور سلماس و تازه شهر گفت :

با پیگیری و هماهنگی های انجام گرفته و با تصویب شورای گسترش وزارت علوم ؛ رشته های مدیریت بازرگانی ؛ مدیریت اقتصادی ؛ اقتصاد ؛ حسابداری و زبان انگلیسی رشته های تحصیلی هستند که بزودی به مجموع رشته های این واحد اضافه خواهند شد.

حاجیلو در پاسخ به به سوال خبرنگار تابناک آذربایجان غربی مبنی بر تاسیس رشته های کارشناسی ارشد در واحد سلماس گفت : ایجاد رشته های کارشناسی ارشد پس از مراحل نهایی ساختمان دانشگاه ؛ اولین اولویت این واحد خواهد بود.


رییس دانشگاه پیام نور واحد سلماس و تازه شهر با اشاره به اینکه در سال های قبل ؛ با توجه به سیاست های وزارت علوم ؛  شرایط به گونه ای بود که در نظر بود که دانشگاه پیام نور واحد سلماس با مرکز ارومیه و یا خوی ادغام یا تجمیع شود که با پیگیری های ریاست واحد و مساعدت  ؛پیگیری و حمایت های  ریاست و معاونت پیام نور استان  موجب شد که این انتقال صورت نگیرد.

لازم به ذکر است با توجه به تبلیغات انجام شده و  تلاش همکاران واحد سلماس که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر نمایم ؛ دانشگاه پیام نور سلماس رتبه اول را در  جذب دانشجو ما بین سایر  واحد های استان بدست آورده است.

جلیل حاجیلو با تکذیب حرف و حدیث هایی مبنی بر ادغام دانشگاه پیام نور سلماس و پیام نور تازه شهر به خبرنگار   تابناک آذربایجان غربی گفت :


با توجه عدم وجود فضای آموزشی برای محل دانشگاه  در تازه شهر ؛  دانشگاه پیام نور تازه شهر در محل دانشگاه پیام نور سلماس به فعالیت خود ادامه می دهد و هم اکنون نیز پذیرش دانشجو در این واحد ادامه دارد.


به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ دانشگاه پیام نور شهرستان سلماس با بیش از هزار نفر دانشجو از سلماس و شهر های همجوار و با ده رشته تحصیلی ؛  یکی از دانشگاه های فعال شهرستان سلماس می باشد.


از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور می توان به کمترین میزان شهریه در بین دانشگاه های کشور ؛ انتخاب محل آزمون ها در هر یک از واحد ها ؛ اختیاری بودن حضور دانشجو در کلاس های دروس نظری ؛ ارائه مدرک تحصیلی معتبر و قابل ترجمه از وزارت علوم و .....  اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار