بیش از چهار تن اقلام خوردنی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی در داراب جمع آوری و معدوم شد.
کد خبر: ۵۳۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 06 December 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: نازنین محقق مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی داراب گفت: بیش از چهار تن مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، طی بازرسی‌های ۶ ماه گذشته بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان داراب، به دلیل انقضای تاریخ مصرف، بدون پروانه‌های بهداشتی لازم و شرایط نامطلوب نگهداری، غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده و توقیف و جمع آوری شد.

او افزود: مواد غذایی کشف شده، به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان داراب و با حضور نماینده نیروی انتظامی در محل سایت دفع زباله شهرستان داراب معدوم شد.

محقق، حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بیان کرد و ادامه داد: عرضه مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی بدون مجوز و تاریخ گذشته یا قاچاق، تخلف بهداشتی محسوب می‌شود و مشمول جریمه قانونی است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان به هنگام خرید باید به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی‌ها توجه داشته باشند، تصریح کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، مراتب را به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان یا سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار