نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری توجه به سبک زندگی اسلامی-ایرانی در راستای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری، استمرار اجرای طرح مسجدمحوری دانست که باید همچنان در دستور کار شهرداری شیراز باشد.
کد خبر: ۵۳۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 05 December 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه:آیت الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در نامه ای به شهردار شیراز با تبریک فراهم شدن توفیق خادمی سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران و سعادت خدمت به مردم خوب شیراز، پذیرش این مسئولیت سنگین و عهده داری این وظیفه خطیر را نیازمند تلاش شبانه روزی به خصوص در مناطق محروم و فقیر نشین شهر، عنایت ویژه به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا ، اهتمام به حل مشکلات حقیقی مردم، شایسته سالاری و بی اعتنایی به سهم خواهی های سیاسی دانست.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره موضع برخی از اعضای محترم شورای شهر ابراز مبنی بر لزوم ایجاد فضای نشاط و شادی مردم گفت: این سخنی است صحیح، ولی باید گفت این مهم، تنها با خدمات خالصانه و اقدامات بی حاشیه در حل مشکلات حقیقی مردم، ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، مقابله بی‌امان با معضلات اجتماعی مانند فقر، فساد، طلاق و اعتیاد و توجه کافی به عمران و آبادی شهر امکان پذیر است.

آیت الله کلانتری توجه به سبک زندگی اسلامی-ایرانی در راستای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری، استمرار اجرای طرح مسجدمحوری به عنوان پایگاه های مردمی در راستای ترویج معارف و مفاهیم دینی، آموزش فرهنگ شهروندی بر پایه احکام نورانی اسلام ، اهتمام ویژه به ادامه فعالیت های پایگاه های قرآنی شهرداری شیراز و گسترش آن در سطح محلات را از مواردی دانست که باید همچنان در دستور کار شهرداری شیراز باشد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین در این نامه از  خدمات گسترده و ماندگار شهردار سابق شیراز، آقای دکتر پاک فطرت تجلیل کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار