رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان سپیدان از امداد رسانی به کوهنوردی که دچارحمله قلبی شده بود توسط بالگرد 115 خبر داد.
کد خبر: ۵۳۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 05 December 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:مهدی فرجی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان سپیدان گفت : طی تماسی با مرکز اورژانس 115 سپیدان مبنی بر امداد رسانی به یک کوهنوردکه حین صعود به ارتفاعات برم فیروز شهرستان دچار حمله قلبی شده بود دریافت شد.

وی با بیان اینکه در سریع ترین زمان بالگرد هوایی اورژانس فارس به این ماموریت اعزام شد افزود: این ورزشکارکوهنورد که هنگام صعود به قله برم فیروز دچار درد شدید قلبی شده ؛پس از بررسی وضعیت این کوهنورد دچار عارضه قلبی توسط تیم اورژانس و پس از انجام اقدامات اورژانسی به بیمارستان شهید فقیهی شیراز منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان سپیدان افزود:به دلیل شرایط بد جوی و ارتفاع بلندی که در کوهستان  وارتفاعات سپیدان وقله برم فیروزوجود دارد شرایط امدادرسانی به کوهنوردان بسیار سخت و پیچیده شده بود که در نهایت پس از هماهنگی با اورژانس هوایی استان عملیات امداد و نجات آغاز شد.
وی افزود : به دلیل عدم دسترسی زمینی ، بالگرد اورژانس شیراز همراه با پرسنل اورژانس سپیدان بلافاصله به پرواز در آمد و بیمار از محل حادثه به بیمارستان شهید فقیهی شیراز منتقل گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار