فرماندار لامرد:وی بابیان اینکه از انتقاد رسانه‌ها دلگیر نمی‌شوم گفت: بنده فقط بایاس و ناامید کردن توسط رسانه‌ها دلگیر می‌شوم زیرا لامرد یک شهرستانی است که آینده آن قطعاً به دست جوانان و جامعه این شهرستان رقم می‌خورد پس باید پتانسیل‌های لامرد به‌خوبی توسط رسانه‌ها معرفی شود.
کد خبر: ۵۳۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 05 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:محمد اسدالهی صبح امروز در نشست با خبرنگاران که به‌منظور آشنایی بیشتر با فعالیت اصحاب رسانه در فرمانداری لامرد برگزار شد اظهار داشت: قلمتان واقعاً خوب می‌نویسد و خوب هشدار می‌دهد و باور کنید مواردی که مطرح‌شده است می‌خواستم از شما تشکر کنم درحالی‌که برخی‌ها به من گفتند چه قدر تند نوشته‌اند اما من لذت می‌بردم.

فرماندار لامرد افزود: اگر انتقادی از مسوُولی صورت می‌گیرد بدون شک درنهایت موفقیتش برای آن مسوول رقم می‌خورد و من به مدیران لامرد گفته‌ام که بگذارید از شما انتقاد کنند.

وی بابیان اینکه از انتقاد رسانه‌ها دلگیر نمی‌شوم گفت: بنده فقط بایاس و ناامید کردن توسط رسانه‌ها دلگیر می‌شوم زیرا لامرد یک شهرستانی است که آینده آن قطعاً به دست جوانان و جامعه این شهرستان رقم می‌خورد پس باید پتانسیل‌های لامرد به‌خوبی توسط رسانه‌ها معرفی شود.

اسدالهی تصریح کرد: مردم، خیلی قانع هستند و خیلی راحت می‌شود دلشان را به دست آورد به شرطی که با مردم زندگی کنیم زیرا هم امنیت توسط خود مردم ایجاد می‌شود، اقتصاد فعال‌تر و فرهنگ هم احیا می‌شود.

نماینده عالی دولت در لامرد اضافه کرد: رسانه‌ها قشری هستند که کم‌ترین بهره می‌برند اما بیشترین هجمه علیه آنان است و باید رسانه‌ها نقص‌ها را به گوش مسوُولان برسانند اما آبرو اشخاص نیز توسط رسانه ها حفظ شود و تلاش می‌کنم که جلسات منظم با اصحاب رسانه داشته باشم و حتماً احترام اصحاب رسانه حفظ شود.

وی بابیان اینکه بنده با همه نشست خواهم داشت ادامه داد: کمیسیون بانوان لامرد فعال‌تر خواهد شد و با دانشجویان نشست خواهم داشت و اخلاقم این است که مشاوره پذیر هستم و خوب نصیحت می‌کنم و از خرد جمعی به‌صورت بالقوه استفاده می‌کنم زیرا ما همه یک هدف‌داریم و آن نیز شکوفا شدن شهرستان لامرد است.

فرماندار لامرد خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و قرار نیست که یک گرایش کامل  بایکوت شود و از یک گرایش کاملاً استفاده کنیم بلکه باید برای فکر مدیریتی از همه استفاده کنیم و از پتانسیل همه جناح‌ها استفاده می‌کنم زیرا فقط برای مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار